Controllers toewijzen aan plug-in knoppen...

JaZzMaN251

Stamgast
Hey,

ik heb problemen met de controllerknoppen van m'n Remote25 toe te wijzen aan plug-ins in LogicExpress.
Ik kan ze wel toewijzen, maar als ik aan de knop draai veranderd de waarde van de plugin parameter naar maximum, daarna gebeurt er niks meer als ik aan de knop draai.
Ik heb al geprobeerd om de parameters toe te wijzen aan een ander soort knop, sliders, ... maar zonder succes...

Iemand een idee?

JaZz.

Zie bijlage voor een screenshot...

Attachments

• controller.png
    controller.png
    111,2 KB · Bekeken: 135
ben er ook nog mee aan het stoeien .. wat werkt is via automation in de arranger als ik me niet vergis

Origineel geplaatst door MadR
ben er ook nog mee aan het stoeien .. wat werkt is via automation in de arranger als ik me niet vergis

Hu? Ik snap niet wat je bedoelt...
Ik wil gewoon realtime (live) m'n parameters bedienen, niet via automation.

JaZz.

wat gebeurd er als je hem in de learnmode zet? Autmation was ik ook niet echt mee bezig maar moet zeggen werkt prima, voor "bijna" elke plugin! maar de cc werken ook prima! Het verhaal dat hij ze naar een max brengt en vervolgens niets, tja... Weet wel dat met automation dat ook soms gebeurd maar als je vervolgens ergens willekeurig klik ben je daar ook vanaf! Er wordt wel gewoon opgenomen jou handeling met de knop? of wil je helemaal niet opnemen? ALs dat het geval is dan is het wel vaag, krijgt iets toch een verkeerde parameter binnen!

Origineel geplaatst door cns
wat gebeurd er als je hem in de learnmode zet?

Dan draai ik ff aan de knop die ik wil toewijzen... Die wordt herkend en toegewezen, zoals op de screenshot, en dan loopt het fout, het lijkt precies een 'aan/af knop' maar zelfs zonder af :D

Echt raar, ik ga het eens proberen met iemand anders z'n midicontroller...
Suggesties zijn nog welkom!

JAZz

Back