Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en daar heb je weinig aan... het doorsturen over de juiste midikanalen gebeurd toch in je softsequencer pakket...Origineel geplaatst door Maleh
als je een vd eerste 16 toetsen indrukt, dan aanzet, het keyboard op des betreffende midi kanaal werkt.
Origineel geplaatst door 6 trak
en daar heb je weinig aan... het doorsturen over de juiste midikanalen gebeurd toch in je softsequencer pakket...
het maakt niet uit op welk kanaal een masterkeyboard staat, de softsequencer ontvangt toch alles...
en buiten dat kan je ook nog wel eens meerdere controllers via 1 midi kabel hebben.. of je werkt via een sequencer die het signaal naar desbetreffende apparaat met overeenkomende input kanaal stuurt. 
zeg ik dat dan? je kan toch ook hardware synths aansturen met een softsequencer?Origineel geplaatst door Maleh
Niet iedereen werkt met softsynths he 6 trak?![]()
hoezo, gezever?Origineel geplaatst door Alexander
Geef die jongen nou gewoon een PDFje van die manual;, of een link!?
in plaats van al dit gezever...sjezus
Origineel geplaatst door Maleh
Ik heb um wel ergens liggen, maar veel boeiends staat dr niet in. de enige functie die ik mij zo uit het hoofd weet, is dat als je een vd eerste 16 toetsen indrukt, dan aanzet, het keyboard op des betreffende midi kanaal werkt.
Dat is precies wat ik zoek..die pagina
heb wat problemen met soundcard.wil het board niet herkennen. maar als ik alleen van die pagina een scan kan krijgen? Zou een leuk kerstkadootje zijn.
Trouwens iedereen nog een prettige 3e kerstdag toegewenst.Origineel geplaatst door 6 trak
hoezo, gezever?
hoe moeilijk kan het bedienen van een MK-10 zijn en hoeveel functies denk je dat een masterkeyboard van dit kaliber wel NIET zou moeten hebben wil je daar een handleiding voor gaan zitten lezen... of zie jij dat weer anders?
enne Alex, waarom geef JIJ die jongen nou gewoon niet ff een PDFje van die manual, of een link!