Lo-fi C=64 track ff luisteruh yoh!

Re: Lo-fi C=64 track ff luisteruh yoh!

Ik vind de stukken waar je twee basslines tegelijk hebt wel lekker. Die lead hoeft van mij niet zo...
Helelmaal mee eens8)
Ik maar wachten tot die vettebasskick erin komt maar die kwam maar niet=(
Zekers goed gedaan.

klinkt leuk ja :) alleen moet er op een gegeven moment wel een dike zware lage bass en een dikke kick in.

als dat erin zit dan wil ik een cd van je !

Ik vind die lead juist wel geinig! Leuke vrolijke track. (en die lead lekker laten zitten ;) )

dikke kick past er nog wel in vind ik:)

voor de rest: leuk nummer, coole basslines, en die lead houdt er lekker het retrogevoel in:)

Ha, wilde ik gisteravond wat gaan experimenteren met een hardere kick, krijg ik de basslines niet meer in de commodore geimporteerd.:(
Ja dat is ook retro, je moet gemaakte muziekjes opslaan op zo´n 5,25 floppy disk!!
Deze was kennelijk een beetje gaar en is niet meer uit te lezen.
Beetje eigen schuld want ik heb een tijdje terug van forumlid Daswell Tippin nog een doosje nieuwe flops gekregen.
Ach ik maak wel een nieuwe versie (zal nooit hetzelfde worden)
Ik ben trouwens weer wat aan het solderen geslagen en kan nu ook geluiden door het filter van de C=64 halen.
Erg leuk.:okdan:
Het verbaast me een beetje dat hier zo weinig mensen met de C=64 muziek maken of vergis ik me daar in?

Cool! Ik ben nog altijd opzoek naar 'demo by negativ' op de c64, met een v64 versie van layla, die vond ik toen zooooo goed...

Zeker leuk gedaan,

moet zelf ook maar weer eens de groovebox uit het stof halen

Simon

Back