Virus B in MultiSingle Mode??

Rolf

Ingeburgerd
Hi, wie heeft er ervaring met de Access Virus B en het daarmee werken in MultiSingle mode.

Als ik hem instel op MultiSingle mode, verliezen de patches op de een of andere manier alle effecten (galm, delay, etc... noem maar op).
Wie o wie kan mij vertellen wat ik fout doe.
Ik neem aan dat de patches in MultiSingle mode net zo kunnen klinken als in de Single mode, toch?? :confused:

Rolf

ik meen te herinneren dat de virus zodra hij in multimode springt, of dat dat nou single multi of gewoon multi is, maakt niet ui, de effecten reverb en delay global worden en daardoor de patches z'n effecten verliest. Volgens mij is de multi single mode ervoor zodat je de patches wat beter kunt editen dan in multimode, zoals arps e.d. Maar dat probleem met die effecten blijft.......anders zou iedereen hem in multi single mode zetten, zodat de effecten gehandhaafd blijven, toch? maar dat is helaas niet zo :(

Yep, in multimode kun je je patches niet editen. Daar is multisinglemode voor verzonnen.

En reverb/delay is idd globaal. Dat betekent dat je in multi(single)mode je per part de effectsend moet regelen. (zoals je dat op een mixer ook zou doen).

Weet niet wat er is gebeurd, maar nu is de thread weer OK.:confused:

Laatst gewijzigd:
Back