Disko Moustache - When Robots Dance

wel weer een leuke
alleen zou ik iets meer een nadruk leggen op de 1-2-3-4-5-6-7-8 beat als je dergelijke 'tegenwerkende' synth gebruikt... hoewél... :)

Als ik em wil downloaden duurt het 1u en 45 minuten, dat het nog kan :D

Ik heb genoten:)
Ik mis alleen de opzwiepende basskick!8) , de bassdrum hoor je amper.
Heeft misschien meer met afmixen temaken maar de mainsynth staat wat te hard tegenover de zang.
Maar goed dat hoor ik zo door m,n koptelefoon.
Verder mag het eind refrein " when robots dance" van mij al eerder beginnen.
Vind het ik eg wel ok klinken.
En de zangeres mag af en toe wel wat meer bitchier uit de hoek komen:bekdicht:
Misschien beledig ik jullie nu maar met een goeie clip erbij is heeft het wel een plek in de top 40.:smeris:

:walker:

Laatst gewijzigd:
het heeft een tijdje geduurd voor jullie een nieuw nummer postten, maar dit was het wachten zeker waard:)
disko moustache op z'n best!:okdan:

Hey disko moustache, gave track!
heel cool, alleen zou ik de beat wat meer naar voren gooien, de kick er wat dieper in, en de synths wat meer op elkaar ingemixt. Die lichte distortion op de zang klinkt heerlijk, maar de zang mag misschien net wat nastier. En die when robots dance wat vaker naar voren laten komen.
Dit is hoe ik erover denk, maar je weet, met kritiek kun je doen wat je wilt...

1 vraagje, wat zijn voor jou inspirerende electro-artiesten? ben gewoon benieuwd

inspirerende electro artiest....:D

inspirerende electro artiest....:D

nou op nummer 1 komt denk ik voor mij
Freezepop
Chicks on Speed
Adult.
en ik denk dat deze in iedergeval voor Mike en Roddia ook wel ..dr tussen staan..
MissKittin
Vitallic

:P

nou daaag

Ik heb alle DiskoMous tracks gehoord ondertussen. Bij de titeltrack vond ik het allemaal erg grappig en leuk bedacht. Meer omdat het wat 'camp' overkomt :D Maar nu na een paar nummers vind ik dat jullie wat blijven steken in deze gimmick.. Probeer eens wat creatievere dingetjes uit? Naja, zo is het zoals ik het zie he? Dit komt nu wat over als "hey de eerste viel in de smaak, laten we er nog X maken die psies zo klinken"

R

Hey, bedankt allemaal voor de leuke reacties!

Mijn inspiratiebronnen zijn Fischerspooner, Miss Kittin, Ladytron, Peaches, Vitalic, Vive la Fête, Shiny Toy Guns, Enon etc etc beetje die 'standaard' artiesten. En ik denk dat ik zelfs ook word beïnvloed door andere muziekstromingen zoals hardcorepunk, hiphop, 80's/90's omdat ik daar ook graag naar luister. :)

ik heb em net nog is opgezet... trekken inderdaad wat opeen - maar wat niet?-... laat het ons de moustache sound noemen

ja die kerels van disko moustache hebben het wel door... zou niet vies zijn van een trackje met hen te doen :) contact me ;)

Origineel geplaatst door Maks
ja die kerels van disko moustache hebben het wel door... zou niet vies zijn van een trackje met hen te doen :) contact me ;)
En DAME ;)

Whaha ik dacht eerst serieus dat dat constante 'say something' ... 'whaat' de track al was..
Was dus een sponsoring :stupid
(geef toe, de 'whaat' is robitic)

Maar ik heb hem beluisterd hoor. Leuke compositie. De arpeggiators vind ik wel iets te random klinken, ookal was dat misschien de bedoeling 8) en soms wat te overheersend op bepaalde toontjes. Over het algemeen een beetje weinig sub. Het totaalgeluid klinks soms ook een beetje dry,, Maar het maakte me wel vrolijk :biertje:

de sequence bliebjes...

de sequence bliebjes...

Die bliebjes zijn/is een 2e timbre van mn microkorg ...met een tempo-sync sample/hold-LFO die een -24db filter laat flippen

leuk he :P was dus wel de bedoeling... maar hij kan ne-e-e-e-t iets zachter vink

daag

Origineel geplaatst door Roddia
En DAME ;)

én dame....... ;)

Origineel geplaatst door Kolf
Whaha ik dacht eerst serieus dat dat constante 'say something' ... 'whaat' de track al was..
Was dus een sponsoring :stupid
(geef toe, de 'whaat' is robitic)

Oo, hier vreet ik ZO m'n veters van op, van dat reklaampje.... :( :( :( zit op diverse sites.... net als die domme kikker

Oh, nu snap ik het van: 'say something' ... 'whaat'
die stomme reclame :P

waar is de funk in dit hele verhaal, ik krijg maar niet de neiging met mijn hoofd heen en weer te gaan.....na alle reacties dacht ik, dat moet ik ff luisteren, maar helaas.

electro is de shit, maar dit nit!

ik vind deze ook niet zo sterk

t wat eigenwijze stoere electro-gehalte wordt nogal gekilld door de trance/happyhousefeel ik weet niet hoe ik t anders moet zeggen.. die trancy happy housy lead rockt echt niet.

en funken doet t op een paar stukjes na ook niet echt vind ik

heb wel eens betere discom.. gehoord

rocken en funken he, met die hap

Back