He, het bestaat echt hoor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door aux
Ik kom oorspronkelijk uit Hippolytushoef, da's ook zo'n leuke.

Hé, cool!!! Ik heb daar vlakbij gewoond. Den Oever. Heb in Hippo op school gezeten... Kan me nog Zwembad De Venne of zoiets herinneren en een wit Kerkje: De Grebbe. Ik heb daar pianolessen gehad *D

Aux, ik ben daar opgegroeid. Ben op m'n 14de denk ik naar Dordrecht verhuist. Heb gevoetbald bij Wiron :)

Btw, ik weet niet of je bekend bent met Den Oever zelf, maar wij hebben het Chinees Restaurant Azië gehad. Tegenover Om de Oost.

Wat heb jezelf uitgevroten in dat gat??? Hippo was niet zo heel veel beter dacht ik haha... Weet je trouwens dat er een Dolly Dots meisje vlakbij woonde... Dacht zelf Oosterland. :P

Muf, ik ben er ook opgegroeid, tussen 1974 en 1992, toen ben ik het 'ontvlucht' en vertrokken naar A'dam. Ik heb er de lagere en middelbare school afgemaakt, voor de rest in bandjes gezeten, we gingen meestal in de wieringermeer uit, aangezien we daar op school zaten.

En er woonde inderdaad een Dolly Dot: Ria Brieffies, ze woonde op westerland.

Lachu zeg, een (ex) wieringer op het forum, en het restaurant ken ik wel ja.

Muf, ik ben er ook opgegroeid, tussen 1974 en 1992, toen ben ik het 'ontvlucht' en vertrokken naar A'dam. Ik heb er de lagere en middelbare school afgemaakt, voor de rest in bandjes gezeten, we gingen meestal in de wieringermeer uit, aangezien we daar op school zaten.

En er woonde inderdaad een Dolly Dot: Ria Brieffies, ze woonde op westerland.

Lachu zeg, een (ex) wieringer op het forum, en het restaurant ken ik wel ja.

Dat was het, Westerland... Ria kwam weleens eten :)
Ik heb nog op RSG Wieringerland gezeten. Was een rotend fietsen, zucht... Wel grappig overigens als je verhuist naar de big city, niet? Daar hebben ze geen flora en visserijdagen haha :P en alles is materialistisch en gaat zo gehaast.
Overigens is het erg lachen dat die paar keer dat ik er voor zaken terugmoest er zoveel mensen waren die nog wisten wie ik was. Gewoon 10 jaar later en geen spat veranderd waarschijnlijk.

Lutjebroek en Lutjewinkel :)

hmmmm...
een van mijn beste vrienden woont in lutjewinkel... althans... iets buiten lutjewinkel zelfs...
Wat ik nu ga vertellen is een waargebeurd verhaal.. navraag mag.

We waren met een stel vrienden op vakantie naar Lorret de Mar/Spanje (jaar of 12 geleden denk ik, ik was 19 ofzo) en die vriend van ons was niet mee, reden weet ik niet meer, doet er niet toe.
Op vakantie hoor je kaarten te sturen dus wat doe je? je koopt kaarten, een zooi postzegels en gaat zitten schrijven..
Alleen dan kom je ineens bij Jan-willem de Boer... weet iemand zijn adres?? hmm... nee dus...
Wat doe je in zo'n geval, je schrijft op de kaart:

Jan-Willem de Boer
In het bochtje aan de dijk bij de lama's
Lutjewinkel, pays bas

De kaart kwam zelfs nog eerder aan dan een kaart die we naar een andere vriend hadden gestuurd.
Ik moet er ff bijzeggen dat ze lama's hadden lopen in de tuin..
nog een verhaal... die lama's waren op een gegeven moment verdwenen en we hebben een half jaar lang geen shoarma durven eten, just in case...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back