• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EMU e6400 met 64mb

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hee hallo.....ik post mijn 1ste bericht, en toevallig is dat net een advertentie met een apparaat dat ik op meer plekken adverteer, en het synthforum kost niks....dus drop het daar maar op......

Sorry hoor maar dit vind ik niet echt netjes, en het gebeurd de laatste tijd steed meer............nee voorstellen is dan toch iets gepaster. En als je dan toch iets adverteerd ZET ER DAN WEL DE PRIJS BIJ !!!!!........cheapo

Ik vind dat als iemand niet de moeite neemt zich even voor te stellen de advertentie gewoon verwijderd moet worden.....

MODERATOR ?

Origineel geplaatst door DJ_C-Code
Hee hallo.....ik post mijn 1ste bericht, en toevallig is dat net een advertentie met een apparaat dat ik op meer plekken adverteer, en het synthforum kost niks....dus drop het daar maar op......

Sorry hoor maar dit vind ik niet echt netjes, en het gebeurd de laatste tijd steed meer............nee voorstellen is dan toch iets gepaster. En als je dan toch iets adverteerd ZET ER DAN WEL DE PRIJS BIJ !!!!!........cheapo

Ik vind dat als iemand niet de moeite neemt zich even voor te stellen de advertentie gewoon verwijderd moet worden.....

MODERATOR ?

C-Code, het IS toegestaan om op het forum alleen een advertentie te zetten.

Wel kunnen we vriendelijk vragen of de prijs bekend gemaakt mag worden en of de user wat over zichzelf wil vertellen

Met zo'n reply is het niet uitnodigend voor cies om zelf te gaan posten, dus cies.........ik durf het bijna niet te vragen? :)

Origineel geplaatst door Boost303

C-Code, het IS toegestaan om op het forum alleen een advertentie te zetten.

Wel kunnen we vriendelijk vragen of de prijs bekend gemaakt mag worden en of de user wat over zichzelf wil vertellen

Met zo'n reply is het niet uitnodigend voor cies om zelf te gaan posten, dus cies.........ik durf het bijna niet te vragen? :)

Het zal best toegestaan zijn, maar ja zo blijf je met veel lege accounts zitten naar verloop van tijd !!

Maar ja dat is jullie keuze.........sorry, ik bemoei me er niet meer mee.....:stupid

geloof dat er altijd eens in de zoveel tijd een grote schoonmaak op de users wordt losgelaten door de mods....

Dus Olaf, doe je werk kerel ;)

gr. Mario

sorry...

sorry...

...het was niet mijn bedoeling onbeleeft te zijn. En ik vind het interessand te zien dat onbeleefdheid hier wordt opgemerkt ;-)

Ik werd niet gevraagd mijzelf voor te stellen (toch?), het is toch ook mogelijk om 'voorstellen' verplicht te maken op een forum?

Ok daar gaattie:
Ik ben cies, 20 uit rotterdam (meer?) ik houd van muziek en dansen...

Het zal best toegestaan zijn, maar ja zo blijf je met veel lege accounts zitten naar verloop van tijd !!

Door het juist instellen van je forum kun je dit probleem heel gemakkelijk en 100% geautomatiseert oplossen.

ZET ER DAN WEL DE PRIJS BIJ !!!!!........cheapo
Oja, het apparaat wil ik verkopen voor +/- 800 eur.

Nogmaals, sorry...
Cies.

beetje offtopic

Hey spriet2000 ,Ik wachten ik denk die koop mijn e6400 sampler wel, lager dan
625 euro kon ik niet gaan . hij is nu weg sorry.

no f%ckin prob DJ_C-Coot, ik praat wel vaker tegen lege accounts...

Origineel geplaatst door DJ_C-Code

Maar ja dat is jullie keuze.........sorry, ik bemoei me er niet meer mee.....:stupid

t zal wel aan mij liggen, maar waar gaat dit over ??? als t over de verkoop van een emu e6400 gaat dan ben ik wel geinteresseerd. ben namelijk op zoek naar emu of yamaha sampler en moet nog beslissen. zo niet, dan niet....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back