liveopname soundscape

ruematov

Nieuwkomer
Hallo allen,

10 december 2005 hebben we(Rumatov) deze soundscape gemaakt tijdens een performance-avond in het Electrongebouw te Breda. Die avond eigenlijk weinig feedback gehad ivm doorlopend programma denk ik of misschien waren er geen mensen die hier iets mee kunnen. Het had een hoog improvisatiegehalte. Ach luister maar en vel uw oordeel.

Groet,

Edwin

Je kunt het bestand hier downloaden de komende 7 dagen.

http://s55.yousendit.com/d.aspx?id=1HMBVDZRZOPBO1ZHYSPKVMV5KK

sommige stukken waren inderdaad erg vet (vanaf 6:00 en vanaf 10:00)

klinkt over het algemeen als een soort uberdigitale versie van een soundtrack bij een film als eraserhead...

coole sounds en het klinkt ook erg geimproviseerd maar toch vind ik dat er, gedurende de hele set, niet echt een sterke sfeer wordt overgebracht.. het is niet echt 'involving' zegmaar.. veel opzichstaande sounds.. niet echt een 'scape'..

ik had het idee dat de kraakdoos inderdaad flink stond te janken tegen die feedbacktheremin,
of de junior drummer.... ja die was weer lekker, coby.
Of de digitech dan.... so! 128dsp weliswaar maaruh.... klankje hoor.
Maar misschien dat de monitors toch wat dichterbij moeten staan de volgende keer edje, haha
Ik hoorde de kaopad niet zo goed.
Alleen dat mono he! jammer dat het mono is opgenomen.
Langleve het cirkwi buigen!:)

es1
ableton ah nee he niet weer, jaja übergeil.:luv:
babytelefoon
kraakdooz
feedbacktheremin-ig ding DIY
juniordrummer ULTra pitcher DIY
Ijzer strijkstok
Wat plaksel
Kaospad
feedback
Was dat het, edj?
grtz
Wat betekend "involving", Ez?
Want je hebt op bepaalde momenten gelijk als ik denk dat involving voor mij hetzelfde betekend als voor jouw.
maaruh digitaal....?
humzz
Wat jij Rumatové ;) ?

Origineel geplaatst door James Riot
klinkt erg vet :halleluja

mag ik je vragenb waarmee je het gedaan hebt en wat je doet?

Thanx voor de reactie. Lijstje apparatuur heeft m'n collega(sedahsays) reeds gepost. Hij speelt met Ableton Live en Korg es1 en bedwingt de feedback. Ikkes freak daar tussendoor met kraakdoos, een zelf geknutselt ding( drie ijzeren sprieten op een contactmicrofoon>> door er over te wrijven met je handen of te strijken met een 'stok' genereerd ie geluid), een speelgoed drumbakkie ( ge-circuit bend), walkman die te traag loopt, een reep gespannen plakband met daarop een contactmicrofoon>> erop tikken en wrijven geeft een zeer vet geluid. Twee ranzige mengpaneeltjes aan elkaar geknoopt om e.e.a. in de hand te houden. Een kleine speeltuin zogezegd.

Groet

Back