11 voorstelrondjes! 48 freaks online.

Nolet

verkeerd in goede staat
Jezus Pezus! Er staan nu 11 voorstel-berichtjes in de lijst meest actuele berichten. Er zijn nu 48 mensen online. Groeit het forum uit zijn voegen of hoe zit dat!?! Iedereen is welkom wat mij betreft, hoe meer zielen hoe meer vruegd, maar ik wil wel 's van de admins horen hoe de machine het trekt, wat de database ervan vind en of de het beheer niet omslachtig wordt.

Admins spreekt!

ik begrijp waar je vandaan komt man ik kan het niet meer bij houden met al die welkoms berichtjes die ik aan het tikken ben. ik heb de blaren op mijn vingers ;)

Volgens mij is de forum software best heel ok

Volgens mij is de forum software best heel ok

Lijkt veel op de oude t.net fora..

gaat goed tot een 20.000 tal gebruikers... hehe

Denk dat het met het artikel in de interface te maken heeft. En de mond op mond reklame die het ledenaantal snel laat groeien. Zelf ook schuldig aan. :)

Vind trouwens wel dat een groot aantal nieuwe leden zich netjes voorstellen en keurig gedragen. En een enkeling iets minder netjes is of misschien nog niet zo goed weet wat de 'normale' omgangsvormen zijn. En denk dat we met z'n allen met geduld en respect die nieuwe leden helpen dat het best wel goed komt. :)

Maar denk dat het met die server wel goed zit. MySQL kan heel veel hebben en VBB is al heel lang uit en getest op mega grote groepen. De hoeveelheid traffic zal misschien wel een probleem worden. (terwijl er nog steeds een overcapaciteit is)

Origineel geplaatst door fuse

En een enkeling iets minder netjes is of misschien nog niet zo goed weet wat de 'normale' omgangsvormen zijn. En denk dat we met z'n allen met geduld en respect die nieuwe leden helpen dat het best wel goed komt. :)

Ja maar dat waren wel professionals, dus.....

OH NEE daar gaan we weer!!! :bekdicht:

onze "nouveau" heeft ondertussen de kroon gestolen ;)

Het zit wel erg diep he! ;)

Maar ik vind die mensen die beginnen met:
"He stelletje gozahz! Heeft d'r iemand nog lekker warez voor muziek te maken enzo. Want ik wil eens onwijs gaan muzieken weetje"
best wel erg.

En eigenlijk vroeg ik me af of de gemiddelde DSF'er wel weet dat het in het muziekwereldje gewoon 'normaal' is om te patsen met je gear en wie je kent enzo. Het gaan nooit slecht maar effe minder, altijd blut of een mooie 600SEC onder je reet (ook al is die van de bank). Het hoort bij het 'spel' zullen we maar zeggen.

Trouwens een stelletje computernerden en opscheppen over hun computer en hoe snel hij allemaal wel niet is kan ook knap irritant zijn.

Gelukkig maar dat het hier meer een soort buurthuis is waar iedereen welkom is en lekker kan ouwebetten over synths en wat er bij hoort. :)

Origineel geplaatst door fuse
Gelukkig maar dat het hier meer een soort buurthuis is waar iedereen welkom is en lekker kan ouwebetten over synths en wat er bij hoort. :)

Nog even over lid Nouveau.
Of het is een grote grap of die gozer heeft echt geen controle over zijn linker en rechterhersenhelft.

Door de vele reklame voor dit forum trek je natuurlijk ook een hoop randgroepleden aan die AllEeN kUnNen ZieKeN.
Wees daar als moderator op voorbereid!

R.

Ja Gozah's ;)

dus houdt het hier ook een beetje gezellig. Niet over iemand anders gaan lopen roddelen in een andere thread. Da's niet zo netjes.
Je mag nog altijd een andere mening hebben...ook al wijkt ie wat af

Origineel geplaatst door Tron
ik begrijp waar je vandaan komt man ik kan het niet meer bij houden met al die welkoms berichtjes die ik aan het tikken ben. ik heb de blaren op mijn vingers ;)

Daarom had ik me ook maar niet voorgesteld, dat komt vanzelf dacht ik... ben geen held in voorstellen en afscheid nemen...

Oh fuse, ik wil nog effe 1 ding zeggen Gozah... Ik heb een P4 computer met trillioen flopsen en mipsen rekenkracht, 256mb vgakaart en een 69 inch breedbeeld, plasma tft scherm met anti condenslaag :P Yeaaaaahhhh

Back