Dreammachine - new Spacerock band?

demian

Ojee
Beetje googlen op Seaweed leerde mij dat ie niet Ozric Tentacles verlaten heeft om op een houtje te gaan zitten bijten, hij zit in een nieuwe spacerock-band samen met :

»GABRIELE - Bass Guitar Ex-Thunderdogs (Circus Archaos)
»CHAMPIGNON - Flutes, Duduk, Nay etc. Ex-Ozric Tentacles (Ozric’s frontman for 18 years)
»ALEX - Guitar Ex-Damidge (with SEAWEED and ROLY, Ozric’s original Bass player)
»SEAWEED - Synthesisers Ex-Ozric Tentacles, Thunderdogs & Damidge.
»JULIAN - Keyboards
»MAURIZIO - Drums A graduate of the NYC Drummers Collective in Manhattan

In oktober vorig jaar is de eerste cd 'TriLogia' uitgekomen van Dreammachine, meer info vind je hier :

http://www.roadburn.com/pgshortcut/dreammachine.html

tevens hier te bestellen : klik

Deze ga ik checken.. ben benieuwd..:)

Attachments

• dreammachine_sleeve.jpg
    dreammachine_sleeve.jpg
    14,7 KB · Bekeken: 84
Origineel geplaatst door Ramoonus
ga je met me mee naar glastonbury
speelt ed en consorten

hehe.. daar ben ik paar jaar geleden wel geweest, erg 'waus' festival, je merkt er niks van dat drugs in Engeland verboden zijn, daar kan nederland zelfs niet tegenop.
Maar ik denk niet dat je nog kaartjes gaat krijgen ervoor want die zijn al maanden van te voren uitverkocht en dan zal je dus moeten wallcrashen, en daar wordt hard tegen opgetreden tegenwoordig dus ik denk dat het niet zal lukken mocht je het willen.

Daarbij kost een toegangskaartje iets van 100+ pond inmiddels, tel de kosten van de reis er bij op + van verblijf daarzo en je beseft dat je er niet even op het laatste moment naar toe kan gaan.

Maar ik ga er zeker nog een keer naartoe, de festivalcultuur is daar tot ongekende hoogte gestegen, dat moet je een keer meegemaakt hebben, liefst vaker.. :peukie:

Back