c64 in je setup

Origineel geplaatst door reddread
extern kastje zou handig zijn.
eigenlijk zou je zo´n sx-64 moeten hebben met ingebouwd televisieschermpje.
Kan je alles in ene keer onder je arm meenemen.
Maar ja die dingen zijn redelijk zeldzaam en dus duur.
Ik zal es bij firestarter informeren of hij de cartridges heeft.

De SX64!:)
Heb ik gehad met prohpet 64 erop.! VET maar te omslachtig voor in m'n setup.
Heb de Mint sx64 toen voor 150 verpatst. Dat is ook wel de prijs geloof ik! Maar is idd uniek dus de prijs is echt persoonlijk!

GR,

Chris

waarom toch altijd die eye candy 'clonen' (als je al van clonen kunt spreken nutuulk want we hebben het hier over een digitale chip die word aangestuurd) ...en jawel hoor, wederom die nare interfaces... maak dan ipv die 303 sequencer een tracker achtig iets om mee te step sequencen... ik vind het zoals het er nu uitziet allemaal vrij 'not done'...

Origineel geplaatst door 6 trak
waarom toch altijd die eye candy 'clonen' (als je al van clonen kunt spreken nutuulk want we hebben het hier over een digitale chip die word aangestuurd) ...en jawel hoor, wederom die nare interfaces... maak dan ipv die 303 sequencer een tracker achtig iets om mee te step sequencen... ik vind het zoals het er nu uitziet allemaal vrij 'not done'...

waar the fuck heb jij het over!

sorry... ik bedoel: wat is eye candy?

Origineel geplaatst door krachtwerk

makeup en hairspray, push-up bh's, lingerie etc..

Origineel geplaatst door krachtwerk
waar the fuck heb jij het over!

eye candy:

mtop.gif

mmid.gif

mbot.gif

m.a.w.: waarom makkelijk als het moeilijk kan...

Origineel geplaatst door reddread
nou six ik denk dat je gebeden verhoord worden want ik heb begrepen dat de nieuwe cardridge een trackerachtige sequenser gaat bevatten.
naast de andere tb/tr sequensers.
dat zou idd een stap voorwaards zijn... daar leent de resolutie van het c64 scherm zich veel beter voor iig...

Origineel geplaatst door xpanded stereo
De SX64!:)
Heb ik gehad met prohpet 64 erop.! VET maar te omslachtig voor in m'n setup.
Heb de Mint sx64 toen voor 150 verpatst.
Nou... mint... hij zag er goed uit, maar mint was hij niet meer hoor. ;)
De scharnierdopjes ontbreken, het ROM is verwisseld, het diskettebakje ontbreekt en er zijn niet nader te definieren modificaties aan een poort gemaakt. Maar goed, er zat wel een Steinberg MIDI interface in :biertje:

Heb nog niet de kans gehad om er wat mee te doen, maar ik heb 1 ding nooit helemaal begrepen:
er zijn verschillende MIDI modules voor de C64. En er is de Sequential MusicMate, een 32-toetsen klavier dat je op de joystickport aan kan sluiten. Maar die kan je niet gebruiken met de Prophet64...

Waarom niet?!

IK wek een oud threadje tot leven, maar waarom zou ik een nieuwe maken.

Ik heb hier originele "multisound synthesizer" software op cassette (van Romik) liggen voor de C64. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan je er leuke dingen mee uithalen? Ik zou enkel dit en de C64 nemen, en dan de audio uitgang van de C64 opnemen (ik veronderstel dat dat laatste mogelijk is, en geen onmogelijke connector vereist?)

Op internet vind ik weinig info over deze software. Ik heb er de manual bij, maar die lettertjes hoor je niet he. Ik heb voorlopig nog geen C64, maar daar wordt aan gewerkt. Daarbij nog een vraagje: oude of nieuwe? Beide lijken hun voor- en nadelen te hebben..

Back