Protools vs DPS24 wat te kiezen?

Brice

Stamgast
Hoi mannen,

kheb weer wat budget om te spenderen en kheb besloten me dit maal werkelijk op de grondkwaliteit van m'n sound te richtten.
Nu zijn er twee mogelijkheden:
OF ik koop een akai dps24, naar het schijnt het deze een zéér goede sound, natuurlijk ga je wel moeten leven met de beperkingen: onhandige editing, veel ruimte, duur.
OF ik koop gewoon een digi002 rack en schakel over op Protools LE, kdenk dat dit kwa geluidkwaliteit toch ook wel vrij snor zit, toch?

Wat zouden jullie zelf kiezen?:kroon:

Waarschijnlijk heb je inmiddels al een keuze gemaakt en ben je al tot aankopen over gegaan, maar misschien ben ik nog net op tijd en kan mijn ervaring je helpen.

Sinds 3 jaar maak ik gebruik van de DPS24 en ben zeer tevreden. Het geluid is kraakhelder en de machine zelf is zeer compleet wat em weer veelzijdig maakt. Het editing gebeuren is inderdaad een beetje behelpen soms omdat het lcd scherm niet erg groot is.
Het enige lastige wanneer je em als mixer gebruikt is dat de standaard instelling vrij plat klinkt, dus je moet wel met eq de boel een beetje boosten. Afgezien daarvan krijg je veel waar voor je geld. Ik vind het nog altijd een super apparaat en heb (nog steeds) geen spijt dat ik em heb gekocht!

Back