• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Andromeda|XT|Virus|G2|Q-Rack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Ik wil weer eens wat anders dus heb ik een aantal hele mooie synths te koop. Reacties graag naar synthforum@mike-andrews.com e-mailen. Ik heb geen interesse in ruil tenzij je in de aanbieding hebt een MiniMoog Voyager (RME) of een Studio Electronics SE1(x). Plaatjes zijn van internet, als je gedetailleerde high-res foto's wilt mail me dan even.

Alesis Andromeda
Onberispelijke staat, absoluut niet van nieuw te onderscheiden. incl. gebruiksaanwijzing, aankoopbon en origineel sustainpedaal. Vraagprijs 2000 euro

a6_150.jpg

Waldorf XT
Oranje versie met platte knoppen en een mooie plastic golf over het display heen. Perfecte staat, inclusief gebruiksaanwijzing. Vraagprijs 450 euro

microwavext.jpg

Waldorf Q rack (geel!)
Gele Q-rack in ontzettend mooie staat. Incl. gebruiksaanwijzing en memory card voor extra patches. Vraagprijs 670 euro

Q-rack-thumb.gif

Access Virus Classic
Hagelnieuw! Echt niet van nieuw te onderscheiden. Dit is een vernieuwde versie van de Virus B. Qua techniek gelijk aan de B. Inclusief rackmount en de bekende houten zijkantjes en gebruiksaanwijzing. Heel aparte fel rode kleur. Echt een eye-catcher! Vraagprijs 750 euro

access_virus_classic.jpg

Nord Modular G2 engine
Onwijs mooie staat, geupdate naar de laatste versie. Incl. gebruiksaanwijzing en USB kabel. Vraagprijs 650 euro

nordmodularengine_240.jpg

Oh, ik zie dat m'n mailadres hierboven nogal ongelukkig is afgebroken:

synthforum@mike-andrews.com (met een streepje dus!)

M'n PB-box is ook weer leeg :)

Zo, nou bereikbaar genoeg ?!?! }:|

UPDATE

MicroWave XT = verkocht
Access Virus Classic = verkocht
Nord Modular G2 engine = verkocht

UPDATE

Q-rack staat nog steeds gereserveerd

Andromeda : vraagprijs 1850 euro

Op de Andro wil ik het volgende eventueel qua inruil in overweging nemen:

SCI Prophet one
Moog Prodigy
Studio Electronics SE1(x)
Moog Voyager RME
Yamaha CS60
Korg MS-20

De Andromeda is verkocht en heeft een nieuw baasje :)

Wat mij betreft mag deze op slot, mocht de deal met de Q om het een of ander niet doorgaan dan start ik wel een nieuw draadje om het wat overzichtelijker te houden.

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back