Roland SR-JV boards voor € 59,00

Luxman

Ancient Member Sr. (René)
Bij Petertje Verspuy. Prima winkel, alleen het inruilen van instrumenten is af te raden omdat men altijd met de "ik-moet-BTW-betalen-over-jouw-synth-apparaat". En dat is niet waar, want iedere KvK ingeschrevene (lees: een winkel) moet een BTW-nummer en kan met dat BTW-nummer, BTW verrekenen. Want afdragen van BTW en het betalen daarvan kan men tegen elkaar wegstrepen.

Enfin, genoeg frustratie.

hier vind je de link: http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/1457.html?id=DV26Pjtp

P.S. Junior Verspuy is een echt aardige kerel.

Ook niet helemaal waar. Als jij als particulier iets verkoopt draag je geen belasting af aan de belastingdienst. Verder geef je Verspuy geen factuur waarop jouw naam en adresgegevens, factuurnummer, factuurdatum en btw nummer staat. Maw, Verspuy krijgt geen btw terug als je iets bij hem wil inruilen (of je moet wel degelijk een bedrijf hebben waarbij de aanschaf van muziekapparatuur noodzaak is).

Verder vind ik Verspuy Junior maar een [censuur], maar dat is mijn mening.

geldt voor de muziek-branche niet de marge-regeling voor 2e hands instrumenten? De winkelier betaalt alleen btw over het verschil tussen inkoop- en verkoopprijs. Dus als hij een hoge waarde op de "inkoop-overeenkomst" zet....

Origineel geplaatst door wouw
geldt voor de muziek-branche niet de marge-regeling voor 2e hands instrumenten? De winkelier betaalt alleen btw over het verschil tussen inkoop- en verkoopprijs. Dus als hij een hoge waarde op de "inkoop-overeenkomst" zet....

jep...margeregeling...

in beginsel heb je gelijk :smeris:

PS het lijkt me niet verstandig om andere bedragen op de inkoopovk te zetten...risico boete van 100%...

maar ja, ik ben maar een fiscaal jurist...

Origineel geplaatst door Krieshna

maar ja, ik ben maar een fiscaal jurist...

Och, die moeten er ook zijn hoor :)

Is wel een geinig bedrag voor zo'n boardje nieuw..

helaas zijn de orchestrals alleen al op.. die wilde ik namelijk wel 1 hebben voor die prijs :)

Tip:

Asia Expansion....voor alle muslimgauze freaks ;)

Dit is mijn favorite kaartje met authentieke violen, gongs, sitars etc, maar ook ambient pads en drones
Zou ik niet laten leggen voor 59 euros....

En ik vind bijna iedereen bij Peter Verspuij een *****, maar dit terzijde hehe

Origineel geplaatst door Septic
Tip:

Asia Expansion....voor alle muslimgauze freaks ;)

Dit is mijn favorite kaartje met authentieke violen, gongs, sitars etc, maar ook ambient pads en drones
Zou ik niet laten leggen voor 59 euros....

En ik vind bijna iedereen bij Peter Verspuij een *****, maar dit terzijde hehe

idd de Asia expansion is echt top!! ik heb m in mn xp80 zitten! :biertje:

PS waarom vind jij iederen bij Peter Verspuij ***** ?

bijbehorende producten voor die JV boards.... jawel... korg triton! leuke site is het toch :)

Origineel geplaatst door Krieshna
idd de Asia expansion is echt top!! ik heb m in mn xp80 zitten! :biertje:

PS waarom vind jij iederen bij Peter Verspuij ***** ?

Nou dat gaat een lang verhaal worden denk ik.......
Ik vind de ASIA echt een aanrader voor de JV bakken.
En voor mensen die weinig outboard fx en uitgebreide synths hebben is de Special FX ook een topper.
Hier zitten vooral veel Future Sound of London sounds in.
Het sessionbord is een lekkere allrounder met van alles wat. Ook een goeie.

House, Techno en HipHop zijn wel aardig maar erg gedateerd, vooral die stemmetjes zzzzz

Andere borden heb ik weinig ervaring mee

Back