Hoe goed is mijn afluistering test

mischa

Ouwe rot

Attachments

• rezult.jpg
    rezult.jpg
    23,2 KB · Bekeken: 149
tja.heb hier opgeblazen pc speakers waarvan er 1 het nog maar doet en ik haal -36dB. Om eerlijk te zijn: Op het laatst was het verschil voor mij echt niet meer te horen. Misschien een keertje doen via mn monitors.

Re: Hoe goed is mijn afluistering test

Origineel geplaatst door mischa
http://www.klippel.de/aura/startformular.php

Hier kun je testen hoe goed je ruimte je speakers en je oren zijn :)

inductie test haal ik vrij makkelijk -30 db

Interessant! Hoe scoor je op andere tests dan inductie test?
En zou je conclusies kunnen trekken (over je apparatuur en/of ruimte) als je bij de ene test consistent slechter presteert als bij de andere?

zou liever een hoge bitrate mp3 hebben inplaats van een dubieus online audio file maar hier het rezultaat van de 1e test in het rijtje

Attachments

• pop.jpg
    pop.jpg
    21 KB · Bekeken: 124
grappig, ik heb precies het zelfde als in youw eerste lijst, is dit niet voor geprint, of is dit echt wat moet ik hier mee?:confused:

als het goed is en je een hele test afrond krijg je idd de grafiek en jou score word dan geadd in het rooie balkje.

hier die van mij .. klik

naja dat gaat niet lukken met die smilies .. heb iig -15 db ... niet veel maar ach heb ook neit super me best gedaan .. die ind. test lijkt bij iedereen betere resultaten op te leveren .. eens checken !

in het begin van de test hoor je duidelijk het soort vervorming die je moet proberen te volgen .

ik had -24 op gare hifi speakers

edit

en bij Results for "telecom 7-1" playing "twotone 300 800" -45 dB

Dit zou dan toch niet logisch moeten zijn? :confused:

-24 dB bij de inductie test

mijn uitrusting: een geluidskaart die, als ik geen geluid afspeel, perfect het geluid van de zee nabootst + een setje philips headphones van 15 euro

mijn gear: onboardgeluids kaart van een laptop, behringer mixertje, pioneer rommelmarkt versterker en 2 sony hifi boxjes

Back