amen breaks

James Riot

Ingeburgerd
ik ben opzoek naar fatsoenlijk opgechopte amen breaks. iemand die mij daarmnee kan helpen?

Eh... pak het origineel, gebruik ReCycle en hop, klaar?

sorry, ik ben echt te lam om recycle te downloaden. is er niemand met wat handige links.

Origineel geplaatst door James Riot
sorry, ik ben echt te lam om recycle te downloaden. is er niemand met wat handige links.

Ja hoor! Klik hier maar!

Klikken op het winkelwagentje en dan doorgaan naar de kassa, heel gemakkelijk.

*Steven V tot uw dienst.

Jij gaat er helemaal komen in de wereld. :okdan:

Re: amen breaks

ik ben opzoek naar fatsoenlijk opgechopte amen breaks. iemand die mij daarmnee kan helpen?

Bij de platenboef in leiden ligt nog een exemplaar van Ultimate Breaks met die Amen Brothers erop.

Ik ben zelf te lam om op links te klikken, kan iemand mij even wat vette breaks PB-en?

thnx :kont:

Ja zeg doe ik nog es m'n best om iemand te helpen, krijg ik dit als antwoord. U wordt bedankt! :erm:

nou voor iedereen die hem nog niet heeft dan :

Attachments

• amen.mp3
    111,4 KB · Bekeken: 146
is er niemand met wat handige links.

Ik vind dit persoonlijk wel een handige link: klik.

Leuk, zo'n handige links-thread! :okdan:

...het is allemaal een kwestie van formuleren...

Dit is heel leuk allemaal, maar ik heb nog steeds geen vette breaks in m'n inbox! :( :kont:

Kan iemand ze anders niet even langs komen brengen en op m'n PC zetten? Of als je dan toch bezig bent er meteen even wat vette nummertjes mee maken en uitbrengen onder mijn naam? Ik merk het dan wel als er geld op m'n rekening wordt gestort en de fanmail binnenkomt. :okdan:

Dan ga ik nu weer eventjes wat lamballen. :gaap:

thnx :kont:

Fijne reacties op mensen die je alleen maar willen helpen.

Vraag me toch af hoe jij muziek maakt........het mag in iedergeval geen moeite kosten.

Origineel geplaatst door j0ris
Ik ben zelf te lam om op links te klikken, kan iemand mij even wat vette breaks PB-en?
hoe kom je dan in godsnaam op de reply button en in je inbox :D

Origineel geplaatst door Ramoonus
hoe kom je dan in godsnaam op de reply button en in je inbox :D
Ja dat valt ook niet mee hoor. Maar daarom, het is beter als je mij gewoon even wat vette nummers komt brengen. En als je nog wat doekoes of chicks over hebt mag je die ook meenemen. Tot zo dan he?

Back