tape echo schoonmaken?

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Vilt is te koop bij de lokale stoffenwinkel.
Ik koop vilt per vierkante meter :D

kost 3 euro ofzo. Daar heb je de rest van je leven genoeg aan.
ok,dan weet ik dat:confused: :D

Als je het nergens kan vinden wil ik wel een stukkie opsturen hoor :D

Ik woon in Tilburg....DE Stoffenindustrie stad van Nederland.
(vandaar de bijnaam "kruikenzeikers" :) Tilburgers verzamelde vroeger urine om hun textiel mee te bewerken)

Tilburgers verzamelde vroeger urine om hun textiel mee te bewerken)

Joh, doe jij dat nu dan niet meer ?

Vilt is te koop bij de lokale stoffenwinkel.
Ik koop vilt per vierkante meter :D

kost 3 euro ofzo. Daar heb je de rest van je leven genoeg aan.

en vastplakken met dubbelzijdig tape ??

Origineel geplaatst door vos_paul
Splice tape en handige snijsetjes kom je regelmatig tegen op marktplaats ed. Basf had er een die populair was en 'hobbybox' heette.
hoe wordt over het algemeen zo'n setje genoemd?

splicing kit
reparatiesetje
plaksetje

t is maar net wat (bij 2ehands) men er voor naampje bij verzint

nog een vraag over loopies maken.
Ik heb een tapeecho en daarin had ik een relatief korte tape-voordeel:de tape knikt niet op de cut.
maar als ik zo'n grote lus wil maken-dan maakt hij ook "scherpe" bochten.
Is dat niet een probleem?
Bij orginele loops is de las, "gelast" en dan heb je dat eventuele probleem niet.
j.

Origineel geplaatst door justd
nog een vraag over loopies maken.
Ik heb een tapeecho en daarin had ik een relatief korte tape-voordeel:de tape knikt niet op de cut.
maar als ik zo'n grote lus wil maken-dan maakt hij ook "scherpe" bochten.
Is dat niet een probleem?
Bij orginele loops is de las, "gelast" en dan heb je dat eventuele probleem niet.
j.

:confused: Het maakt niet uit wat betreft de las (splice zo je wilt) of je loop lang of kort is. De tape komt altijd in dezelfde hoek/stand langs de koppen; dat is het bepalende deel. Verder is het alleen maar van belang dat de opgekrulde tape niet vastloopt, zolang dat niet gebeurt is het een kwestie van hoe langer hoe beter (want de splice komt minder vaak langs en hij slijt relatief minder dan een korte)

Bij originele loops is de las gewoon met een plakbandje geplakt, niks magisch 'gelast'. Heb je net zulke slechte tussen zitten als je zelf maakt soms ;) . Als je ze zelf maakt moet je wel opletten dat je de tape in een hoek van 45 graden doorsnijdt en beide helften precies tegen elkaar aan plakt, zonder overlap en zonder gat. Oefening baart hier kunst.

Back