16 maart unit moebius live in parijs.

joe_chip

Ingeburgerd
Beetje prematuur misschien maar toch:

van loslaten.tk:

There has been some negotiating going on: Unit Moebius (Anonymous) will play live on a party in Paris on the 16th of March, together with french friend Blaise van Celst. Therefore it will probably say 'Light Speed Drivers' on the flyer. In the past, Light Speed Drivers used to spend their holiday weekends testing and taping ancient synthesizers in living rooms. One of these recordings has just been rescued from permanent oblivion and can be downloaded here as livedip mp3 More info on the upcoming party can be found on this website, later.

Lijkt me leuk om die masters of disaster es live mee te maken op een fatsoenlijke set.
Hebben me toch besmet met het virus toen ik als 15jarige die vpro docu zag over die rare snuiters.
Dat zal ik ze nooit in dank afnemen.:D

Inderdaad lekkere dreuntje ja!
Als je meer van dit soort muziek wil horen kun je voor een grijpstuiver door Toolbox in parijs verschillende Cosmica releases laten toesturen. Deze zijn volgens mij door hetzelfde duo inelkaargeflanst. Fijne vervreemdenende klanken op verschillende snelheden 8)

Nou ja, unit moebius dit is een quote van die page.
Wanneer is iets unit moebius? Ik neem aan dat ze het zelf het beste weten.
Lijkt me stug dat al die releases uit het verleden door de volledige groep zijn geproduceerd. De vergelijking met met mononom schiet me te binnen. Ook niet echt een gezelschap wat met namen liep te strooien.

De drijvende muzikale kracht achter unit Moebius was Jan van Duivenvoorden, die nu nog Nimoy en Shitcluster doet (die laatste met iemand anders). Ferenc zat niet in Unit Moebius.

Origineel geplaatst door smackos
De drijvende muzikale kracht achter unit Moebius was Jan van Duivenvoorden, die nu nog Nimoy en Shitcluster doet (die laatste met iemand anders). Ferenc zat niet in Unit Moebius.

wat doet ie dan op de foto op discogs ?

Guy en Jan zijn Unit Moebius begonnen, later kwamen Menno en Ferenc erbij, met name als ondersteuning bij de live optredens, en Ferenc draaide vaak ook platen op de feesten waar U.M. speelde. Ferenc verkocht ook nog 'ns de platen in zijn winkel en deed de distributie van Bunker.
Op een site stond ooit wie precies wat heeft gedaan op de U.M. platen, en daar viel het toch wel op dat Jan bij misschien wel 75% van de nummers was betrokken.

dit weekend heb ik Guy in berlijn zien optreden, eigenlijk alleen gehoord omdat de ruimte totaal donker was. Was erg goed. Al die oude unit Moebius stuff is een beetje voor mijn tijd omdat ik toen echt veel te jong was. Gelukkig is bunker nog up and running, die stalingrad vol2. bevat veel tracks die guy daar liet horen.

ik wist dat if niet hoofdmember was .. die guy hing ook vaak in hotmix .. dacht dat hij wel het meeste deed maar dat blijkt dus niet het geval te zijn .. en if zag je idd vooral djen .. heb zelf nog een unit moebius tshirt .. uit de tijd van de blauwe aanslag .. vage kipjes die om lsd vroegen .. hahaha weet nog wel dat ik daar raar van stond te kijken ..

maar wat de foto betreft hij staat er wel op de achtergrond .. hij stond iig achter ze .. *D

<half off topic mode>

hee...in de blauwe....daar heb ik U.M. ook ooit gezien. Maar het meest gedenkwaardig van de Blauwe vond ik toch wel Spiral Tribe :D

jammer dat het plat moest...
</half off topic mode>

Origineel geplaatst door Cecil
<half off topic mode>

hee...in de blauwe....daar heb ik U.M. ook ooit gezien. Maar het meest gedenkwaardig van de Blauwe vond ik toch wel Spiral Tribe :D

jammer dat het plat moest...
</half off topic mode>

Spiral Tribe was dope in de blauwe 8)

Back