SCI Pro-one aansturen met maq-16/3

analogicbear

LSD Flesh of the devil
Ik probeer m'n sci pro-one aan te sturen met een Doepfer maq 16/3 ik weet nie of ik het zaakje goed heb aangesloten vandaar deze vraag?

Ik heb nu de pro-one verbonden van de CV IN naar de CV 1 van de Doepfer en de Gate out van de pro-one naar de Gate 1 van de Doepfer.

Moet ik verder nog wat instellen op de pto-one bijvoorbeelt de retrig, repeat/ext,drone

Mijn dank is groot!!!

gate in van de pro en niet de out ;)

Origineel geplaatst door Septic
gate in van de pro en niet de out ;)

Bedankt!! voor de reactie ik ga eens wat proberen

Re: SCI Pro-one aansturen met maq-16/3

leuk setje pro one en 16/3
iig asje de pro-1 wil meelaten lopen met de maq moet je iig de cv en gate gebruiken van de doepfer en in de pro one cv /gate in stoppen !~!!
want,..........anders ga je de seq van de pro one gebruiken om de maq aan te sturen ,...
en das vast niet de bedoeling denk...

oepz en in de mode switch vakje moet je de repeat/external- normal switch op repeat/external zetten
verder veel playplezure

Origineel geplaatst door analogicbear
Ik probeer m'n sci pro-one aan te sturen met een Doepfer maq 16/3 ik weet nie of ik het zaakje goed heb aangesloten vandaar deze vraag?

Ik heb nu de pro-one verbonden van de CV IN naar de CV 1 van de Doepfer en de Gate out van de pro-one naar de Gate 1 van de Doepfer.

Moet ik verder nog wat instellen op de pto-one bijvoorbeelt de retrig, repeat/ext,drone

Mijn dank is groot!!!

Re: Re: SCI Pro-one aansturen met maq-16/3

Re: Re: SCI Pro-one aansturen met maq-16/3

Origineel geplaatst door R-ond
leuk setje pro one en 16/3
iig asje de pro-1 wil meelaten lopen met de maq moet je iig de cv en gate gebruiken van de doepfer en in de pro one cv /gate in stoppen !~!!
want,..........anders ga je de seq van de pro one gebruiken om de maq aan te sturen ,...
en das vast niet de bedoeling denk...

oepz en in de mode switch vakje moet je de repeat/external- normal switch op repeat/external zetten
verder veel playplezure

Bedankt voor de reactie!!!

heeft de pro-one niet ook een cv in voor het filter? dan zou je daar de cv2 van je maq in kunnen proppen, wordt het alleen maar leuker.

Back