JT once more - Music and Video [vet]

Muppel16153

Ingeburgerd
Music and video by me... kinda good... and sugestions are useless because i lost the whole project due to some guys braking into my flat and steeling everything!!! (computer etc. )

so this is the End-product.... enjoy

<p align="center"><font size="5"><b><iframe id="videos_list" name="videos_list" src="http://www.youtube.com/videos_list.php?user=Jtea" scrolling="auto" width="265" height="300" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0"></iframe></a></b></font></p>
<p align="center"> </p>
<p align="left" style="margin-top: 0; margin-bottom: 0"><font size="4"><b>              </b></font></p>
<p align="center" style="margin-top: 0; margin-bottom: 0"><font size="4">
visit www.Jtlounge.com for more stuff

<p align="center">

Origineel geplaatst door Muppel16153
Music and video by me... kinda good... and sugestions are useless because i lost the whole project due to some guys braking into my flat and steeling everything!!! (computer etc. )

so this is the End-product.... enjoy

als je geen engels kan mag je ook wel NL typen hoor :)

sowieso 99% hier is NL

-edit-

ah german ... ehm deine clip ist spitze? :biertje:

Nice funky tune.. shame about the german lyrics, which kinda spoil it for me.. but nice effort nevertheless.

Origineel geplaatst door payt
Nice funky tune.. shame about the german lyrics, which kinda spoil it for me.. but nice effort nevertheless.

[offtopic]

That's typical german .....

They do that with everything .... music / movies / tv series / games etc. etc.
I always hate to be in germany for a long period ... cuz u get brainwashed like that 8o)
Most people in Germany don't even know how Clint Eastwood or other tv celebrities sound in real life ...
And American comedy series on german tv are so not funny.......

@ Muppel1653

Why did u choose german lyrics?
If Dutchies make music with Dutch lyrics its often seen as music for old people or kids .... or just lame ..
Far from cool especially with this type of music .....but I guess its normal in Germany ...

btw... I liked the music though :)

:) ik zie hier een rare discussie beginnen....

ten eerste, de mensen in duitsland hebben geen idee hoe clint eastwood echt klinkt!.. True!
ze kunnen er makkelijks iets tegen doen?... not true!

sinds ik klein was moest ik altijd de films gedubt zien... en het valt je gewoon niet op (je denkt dat iedereen gewoon duits praat).. toen ik dan ooit internet kreeg en zag dat ALLES in het engels duizende keren echter klinkt ben ik begonnen om bijna alleen maar de engelse versie van filmen te gaan zien.
->helaas kunnen enkele vrienden niet zo goed engels (yeah im sooooo good in it meself :) )
dus het moet wel een beetje gedubt.

_____

zoals je dus kan zien ben ik een duitser die in Amsterdam leeft en was hier met een duitse vriend aan het chillen totdat we zin hadden om het video te maken...
daarom de duitse lyrics... als iemand er zin in heeft mag ie graag een nederlandse of engelse remix van de nummer maken :) .. just ask!

respect the EU en nog een fijne zondag!

MVG
JT

no more feedback? want ik heb het project gevonden! :) ben heel erg blij.. en zou het nu kunnen aanpassen...

ideen iemand?

no more feedback? want ik heb het project gevonden! :) ben heel erg blij.. en zou het nu kunnen aanpassen...

ideen iemand?

ja....

spreek de vocals opnieuw in 8o)

? wat is er mis mee?.. :) als je zin in een nederlandse versie hebt, stuur me dan even een acapella .. want ik heb een sterke accent ...

ten eerste, de mensen in duitsland hebben geen idee hoe clint eastwood echt klinkt!.. True!
ze kunnen er makkelijks iets tegen doen?... not true!
niet zo gek ook... als de gemiddelde student daar maar 1 jaartje engels krijgt en er verder geen vuk meer mee doet...
kwalijke zaak...

vooral als je met houw (duitse) vriendin een vette engelse film wild kijken... en zij dan niks begrijpt..

Back