the knife

krachtwerk

Ouwe rot
the knife

wie kent ze, en wie vind ze ook zo te gek..
ze doen nu 5 shows, in zweden, londen en berlijn.. alleen berlijn is nog niet uitverkocht.

de shows zijn een uitzondering, want hun concept is niet optreden, wat ze nu dus als uitzondering wel doen.
en ik heb een kaartje!! VET!!

nog iemand?

Nou zo te zien op die link die je geeft, was deze meneer een aantal jaren geleden met oudejaarsnacht in cafe Het Hemeltje te Volendam. Aan de foto te zien ;) En er zijn weinig mensen hier die de Palingsound echt op zijn kwaliteiten kunnen waarderen...

Nee zegt me nix eigenlijk, ik moest wel aan Hank the Knife and the Jets denken...
Wat is het voor soort muziek?

Maar leuk dat je een kaartje heb, ik hoop voor je dat er nog meer mensen hiervandaan met je meegaan.

Ja grappig :)

vriendinnetje van me is helemaal lyrisch over die lui.

Veel plezier

-C-

ja het is moeilijke muziek vooral silent shout, is erg onconventioneel en zwaar.. but i love it!
en dat van roysopp: ik denk eerder dat het andersom is, dat nummer waarop zei zingt is zowat het enige noemenswaardige nummer op de plaat.. maargoed!

voor de nieuwsgierigen: muziek

"pass this on", was vorig jaar een klein ondergronds hitje.. althans hier in duitsland

8)

Dat akoestische hitje van die reclame met de gekleurde stuiterballen is een cover van een nummer van the knife, toch?
:erm:

klopt! vind dat wel een mooi nummer maar t origneel heeft zon irritante zang...

zanger(es) is een travestiet hep ik me laten vertellen, klop dat?

Origineel geplaatst door Rubmanation
klopt! vind dat wel een mooi nummer maar t origneel heeft zon irritante zang...

zanger(es) is een travestiet hep ik me laten vertellen, klop dat?

nee, in de video bij het nummer zingt een travestiet het nummer, maar dat is een acteur.
the knife is die blonde aan het eind van de video, en de jongen die als eerste danst (voor degene die de video kent)

luisterpaal

luisterpaal

Hun album Silent Shout staat op VPRO's luisterpaal. Zo ben ik er tegenaan gelopen. Vind het eigenlijk ook wel grappige muziek

Was eigenlijk op zoek naar wat nieuwe muziek a-la Boards of Canada, maar dit was ook leuk.

Back