C Conjke Nieuwkomer Lid sinds 6 februari 2004 Berichten 23 Locatie friesland 22 Maart 2006 #1 hallo wie weet hoe ik mijn arp sequencer en mijn roland system 100 sequencer synchroom kan laten lopen alvast bedankt
hallo wie weet hoe ik mijn arp sequencer en mijn roland system 100 sequencer synchroom kan laten lopen alvast bedankt
Otlen Lid Lid sinds 14 februari 2006 Berichten 6.701 Locatie The cosmos 22 Maart 2006 #2 Re: arp en system 100 synchroom laten lopen Origineel geplaatst door Conjke synchroom Zie meer... Nee ik weet niet hoe je die synchrooN moet laten lopen
Re: arp en system 100 synchroom laten lopen Origineel geplaatst door Conjke synchroom Zie meer... Nee ik weet niet hoe je die synchrooN moet laten lopen
Patat Met TB or not TB Lid sinds 25 april 2005 Berichten 4.610 Locatie Zak met Friet 23 Maart 2006 #3 Re: Re: arp en system 100 synchroom laten lopen Re: Re: arp en system 100 synchroom laten lopen Origineel geplaatst door klausito Nee ik weet niet hoe je die synchrooN moet laten lopen Zie meer... Analer dan anaal. Sluit de clock uit van de een aan op de clock in van de ander. Dan moet het werken.
Re: Re: arp en system 100 synchroom laten lopen Re: Re: arp en system 100 synchroom laten lopen Origineel geplaatst door klausito Nee ik weet niet hoe je die synchrooN moet laten lopen Zie meer... Analer dan anaal. Sluit de clock uit van de een aan op de clock in van de ander. Dan moet het werken.