Radiohead 9/10 mei HMH

Origineel geplaatst door marten
Om maar ff offtopic een ouwe draad omhoog te schoppen: Gister naar Motorpsycho geweest, je hebt nix teveel gezegd, Trigg! Een van de beste concerten waar ik ooit geweest ben! Soms snoeihard, dan weer heerlijk jazzy, en dit alles aan elkaar gebreid met prachtige soundscapes... En dat met alleen gitaar, bas, drums en een xylofoon! Ik was blij verrast..

Cool! Ik was er ook.... maar ik vond het zelf een beetje tegenvallen moet ik je eerlijk zeggen.. iets teveel instrumentale stukken die me niet altijd even goed konden boeien, maar goed.. misschien was mijn verwachtingspatroon te hoog of stond ik niet vooraan genoeg ;)

desalniettemin; het blijft een briljante band :)

Ja, die kaartjes liggen er nu een beetje zielig bij bij ons op de eettafel.

Nou ja, bijzonder legitieme reden om een show te cancellen lijkt me.

En, always look on the bright side of life: Nog meer tijd om er naar uit te kijken!

Nou ja, bijzonder legitieme reden om een show te cancellen lijkt me.
dat dan weer wel, beter dan "de zanger heeft ontdekt dat je in amsterdam onbeperkt kan blowen".

maar ja, 28 aug. is wel weer ver weg.... 3 1/2 maand!

Origineel geplaatst door Kraan
Idd, geen Radiohead luisteren als je het je pet te boven gaat.
Maar ja, dat krijg je als je over Radiohead begint op een forum waar een té hoog percentage van de gebruikers idolaat van Tiësto is.

da's niet zomaar arrogant, maar eng elitair.
bij mij geen tiësto in de kast, wel veel mensen waar die spil (thom york of zo??) vast naar geluisterd heeft.
maar radiohead kan me niet boeien.

vonnet vet! al kunnen ze die nieuwe tracks beter aan bv de white stripes overdoen...

Vonnet niet vet. Vond het gewoon wel ok want vind het gewoon een te gekke band. Ik miste alleen beetje de magie.
Wat betreft het afzeiken van Thom Yorke door Leo. De goede man heeft mij in London vorig jaar ism de London Synfonietta zo diep en intens goed geraakt met zijn optreden/compositie vd avond dat ik na afloop nog stond te bibberen van de vetheid. Dus ga even iemand anders lopen afzeiken. Deze gozer is gewoon geniaal!

Origineel geplaatst door Ensemble
Vonnet niet vet. Vond het gewoon wel ok want vind het gewoon een te gekke band. Ik miste alleen beetje de magie.
Wat betreft het afzeiken van Thom Yorke door Leo. De goede man heeft mij in London vorig jaar ism de London Synfonietta zo diep en intens goed geraakt met zijn optreden/compositie vd avond dat ik na afloop nog stond te bibberen van de vetheid. Dus ga even iemand anders lopen afzeiken. Deze gozer is gewoon geniaal!

kan je ook lezen? ik zeik helemaal niemand af, ik vind radiohead gewoon niet leuk. mag dat?
er staan ook mensen te bibberen na een concert van de toppers in ahoy, dus dat zegt me niks.
het enige dat ik aangeef is dat ik radiohead niet leuk vind, maar dat in mijn platenkast geen tiësto staat (zoals kraan vermoedt), maar wel werk van artiesten die zeker de moeite waard zijn en van wie veel muziek ook door thom yorke (dus zo schrijf je dat) gekend en gewaardeerd wordt.

als het hele publiek van radiohead uit kraans en ensembles bestaat, dan snap ik dat ze op het podium af en toe van ellende niet meer weten wat ze nou weer 's moeten doen.

JAMMER voor iedereen die naar radiohead wilde want die concerten waren afgelast ivm sterfgeval binnen de familie van 1 van de bandleden. :(
Je kaartjes blijven wel geldig en volgens mij kan je dan in Augustus :P

[edit] sry vorige posts op vorige pagina niet gelezen..

Origineel geplaatst door Kraan
Hey Leo, :biertje: proost!

nou, een wijntje dan. een biertje is mij te tiësto, ehh... te gewoon

En een whiskey, om het elitaire niveau echt hoog te houden?

Maar, gelukkig begrijpen we elkaar! :eureka:

Als we nu eens voor iedere expressie een smilie zouden hebben. Wat zou zo'n forum dan zonder misverstanden een stuk saaier zijn.

Hey Kraan,

Wist je dat Leo op zich best een aardige vent schijnt te zijn?

Origineel geplaatst door Ensemble
Hey Kraan,

Wist je dat Leo op zich best een aardige vent schijnt te zijn?

:) bij mijn weten heb ik in deze thread nog niks onaardigs gezegd ook hoor.

'best een aardige vent' is wel een heel erge understatement trouwens.

Origineel geplaatst door Leo
nou, een wijntje dan. een biertje is mij te tiësto, ehh... te gewoon
oh ik dacht dat ie het tegen mij had dat tiësto gebeuren, alleen kan ik hem verklappen dat ik niet eens weet wie dit is =idd best wel erg op DIT forum. Ik hoorde van mijn moeder dat i zelf een orde heeft gekregen. dus echt slecht zou hij wel niet zijn.

Back