[TK Gevr.] PG-200 & PG-800

Status
Please reply by conversation.
Good luck!!!???
Ik zoek ook een PG-200 voor mijn JX-3P, maar die programmers zijn gewoon niet meer appart te vinden. 2de hands vind je ze alleen als synth+programmer, maar nooit appart.
Als er toch ergens nog ergens een paar rondzweven, ben ik ook wel geïnteresseerd in 1 PG-200tjen .

ik kan er misschien een regelen maar wat wil je er voor uitgeven laat dat eens even weten

Re: [TK Gevr.] PG-200 & PG-800

een PG voor de JX-3p is wel leuk maar eigenlijk niet echt nodig... er zit een value slider op en parameters staan allemaal onder hun eigen knop...
De 8 kun je met je cubase mixermap programmeren.
De JX-10 wordt een ander verhaal... die heeft een klote interface... PG-800 is dus hard nodig...

met andere woorden: ik zoek (ook) een PG-800 voor mijn JX-10 :peukie:

Re: Re: [TK Gevr.] PG-200 & PG-800

Origineel geplaatst door 6 trak
... die heeft een klote interface... PG-800 is dus hard nodig...

met andere woorden: ik zoek (ook) een PG-800 voor mijn JX-10 :peukie:

Moet je maxdox eens een pb sturen. Hij heeft ook een jx-10 maar heeft zn eprom naar een of andere engelsman gestuurd die hem omgeprogrammeerd heeft met een custom os. Daarmee zou wel sysex mogelijk moeten zijn (die van de jx8p/mks70 om precies te zijn) alleen gooide bij hem de opcode 8port/se roet in het eten.

Origineel geplaatst door 6 trak
een PG voor de JX-3p is wel leuk maar eigenlijk niet echt nodig... er zit een value slider op en parameters staan allemaal onder hun eigen knop...

Ja...die slider had ik ook al gevonden :stupid :confused:

Maar ja...wat is nodig? Lijkt me gewoon een heel stuk handiger om via dedicated draaiknopjes te programmeren. De ervaring leert mij mij toch wel uit dat ik synths met een "digitale" interface veel meer links laat liggen...En dat zou zonde zijn want zowel de JX3-P als de JX8-P zijn prima synths !

equate

op ebay gb staat een pg200 buy now 155 pound en een
pg800 buy now 259 pound die gast verkoopt veel hij heeft ook een minimoog voor 1500 pound buy it now staan

Status
Please reply by conversation.
Back