Korg ms20 USB Controller

Status
Please reply by conversation.

Theofiel

Ingeburgerd
Hoi,

Ik ben op zoek naar de MS20 controller van de Legacy collection voor een leuk prijsje...

ik heb afgelopen zondag pakket bij feedback r'dam gekocht € 169..incl. wavestation,polysix en de ms-20 controller..alleen heb nog geen flauw idee hoe het precies werkt..die patches..suggesties waar ik een duidelijke nederlandse uitleg kan krijgen iemand???

wat versta je onder een leuk prijsje ?

aangezien dat pakket de laatste tijd erg in prijs gedaalt is...en het verschil tussen de legacy collection MET ms20 controller tegenover het pakket ZONDER maar 20,- (?!) euro is...

tjsa kweet het zelf ook niet echt...wat ie nu dan ongeveer waard is.

60, 70 euro wil ik er wel voor uitgeven

je hebt een PB...;)

Wel even oppassen wat je koopt.
Een aantal weken geleden ook eentje gekocht, bleek alleen de MS20 softsynth bij te zitten en geen polysix & wavestation :( . Grootst mogelijke moeite gehad om 'm weer om te ruilen voor iets anders. Ze vonden dat het duidelijk was dat het alleen om de MS20 software ging. Maar er stond wel bij dat het om een aanbieding ging van 599 (de oude complete versie) voor 149 euro. Niet duidelijk dus.
Er staan nu op hun site verschillende opties, eentje van 149, ander voor 169. FF checken dus, want als je voor 20 euro meer het complete pakket krijgt loont dat wel...

og steeds op zoek?
ik zoek namelijk de soft
hopelijk komt de intelmac-update er snel door...

Korg Legacy Collection Analog Edition 2007 bij feedback, is dat nu met controller of zonder eigenlijk want dat kan ik er toch niet uit afleiden..

Status
Please reply by conversation.
Back