De little phatty en ableton

Crusader

Ingeburgerd
Ik kreeg net deze mail binnen mischien interresant voor diegene die er in de buurt wonen.

Leuk voor de moogliefhebbers en als je ablton wil leren

Geachte Hans van Haren

Nu Exclusief tijdelijk bij i4-muzique, de Moog Little Phatty. Nog officieel niet uit, maar wij hebben het enige prototype in Europa t/m donderdag 18 mei in de winkel !!!
Moog Little Phatty

Little Phatty Analog Synthesizer-Tribute Edition

Small but stout, that's what the Little Phatty is all about! We are so proud of this product we can't help but shout exultations. We hope you will feel the same.

Leverbaar vanaf zomer 2006
Bel of mail voor een exclusieve introductiedeal

11 Juni: Start Ableton Live Starter Cursussen

Vanaf juni wordt er gestart met de Ableton Live Starter Cursus. Net als de Cubase Starter Cursus wordt er op n zaterdagmiddag uitleg gegeven om met Ableton Live aan de slag te gaan. Met de uitleg van de praktijkdocent, leer je snel met Ableton Live te werken. Tijdens en na de les is er natuurlijk ruimte om vragen te stellen.

11 juni start de eerste cursus.

Aanvang: 13:00 uur

Meld je nu aan via cursus@i4-muzique.nl
Kosten zijn:

Normaal: 75,-
Ableton Live klanten: 65,-
Met vriendelijke groet,

Het I4-Muzique-Team,

Krijgt Hans ook aandelen?

Die Phatty heb ik afgelopen zaterdag op E-Day even zitten bespelen. Prachtig apparaat. Al die Prodigy's, Source, Micromoogs kunnen nu echt naar het museum.

is het niet kut dat je de res en de cutoff niet tegelijk kunt bedienen??

Origineel geplaatst door olafmol
is het niet kut dat je de res en de cutoff niet tegelijk kunt bedienen??

Wat een vieze woorden gebruik jij? Maar inderdaad het is net liefde bedrijven met een vrouw en ik heb maar 2 handen.

Helaas is dit een min puntje, maar de klank maakt veel goed.

Ook de draai knoppen die je eerst naar de orginele positie moet draaien ( aangegeven door een led) vraagt enige gewenning, maar is voor de totale overview erg Handig

Zijn de parameters zoals resonantie en cutoff niet met een externe midicontroller te bedienen?

Origineel geplaatst door mikanik
Zijn de parameters zoals resonantie en cutoff niet met een externe midicontroller te bedienen?

Zal haast wel. Ongetwijfeld zullen de CC's aanwezig zijn. Hoedanook ik koop hem toch eind Dec.

Origineel geplaatst door mikanik

ja zelfs met een pedaal meen ik

Dan maar een Phatty V2.
Elk analoog filter op een synth hoort IMHO een dedicated cut en res knop te hebben.

Origineel geplaatst door i4/acidjunkies
Ook de draai knoppen die je eerst naar de orginele positie moet draaien ( aangegeven door een led) vraagt enige gewenning, maar is voor de totale overview erg Handig

Maar dat hoeft toch niet perse? Je hebt (als ik 't goed uitgelegd heb gekregen) 3 verschillende modi voor de knoppen.

Eigenlijk toch vreemd dat ze op sommige dingen zo eigenzinnig zijn. De Nord 3 heeft het endless rotary concept heel goed uitgevoerd. Daar moet je van leren en het overnemen, IMHO. En cutoff en resonance; je kunt helaas ook niet tegelijkertijd de knoppen indrukken om ze allebei te veranderen, dat was dan nog een goede concessie geweest.

Origineel geplaatst door fuse
Dan maar een Phatty V2.
Elk analoog filter op een synth hoort IMHO een dedicated cut en res knop te hebben.

amen.

Sjonge wat suf zeg dat je op IEDERE synth continue aan de cut off en reso moet draaien.
Ik heb het op de Source nooit gemist en die had zelfs maar 1 dial!

Back