• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland A33 MIDI Klavier

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Ik heb in de aanbieding een Roland A33 MIDI Klavier
(even voor de duidelijkheid er zitten GEEN geluiden in!)

Roland-A33.gif

Hier volgen de specificaties:
Professional semi-weighted 76-note velocity-sensitive keyboard
Two selectable MIDI Outs, one MIDI In, one MIDI Thru
Two key zones with split and layer modes
Dedicated buttons for Octave Up/Down keyboard transposition, +/- 2 octaves
32 user patch locations; 32 presets for use with the GS sound modules
Battery or AC powered
Size (mm) : 1195 (W) x 270 (D) x 113 (H)

Kom met een goed bod of een goede ruil
(LEGALE VST Instrumenten/Effecten of een ander Klavier zoals Fatar ofzo)
Hij is in zeer goede staat maar de reden dat ik iets anders wil is omdat ik de Pitch/Modulatie Stick niet fijn vind werken (ik prefereer liever een Modulatie wiel)

Interesse??? Laat even iets weten!

Last edited by a moderator:
hahaha, ik heb ook een A33 en had nou net vorige week die hendel ervan af gesloopt. Hij is al weer gemaakt;) Maar ik vind persoonlijk die hendels juist makkelijker dan die draaiende dingen.;)

ontopic: De licht gewogen toetsten spelen erg lekker.;)Niet te zwaar en niet te licht! En die toetsen zijn bijna niet kapot te krijgen. Erg fijn masterkeyboard dus, vooral leuk in combinatie met een JV,XV of andere GM module.

Een aanradertje, (ze zijn ook niet zo duur)

oja hij werkt ook op batterijen!

OK, laat ik ook ff reclame maken.

Zelf heb ik een A-37 maar als ik me niet vergis dan is het klavier hetzelfde gebleven (en ook die vreselijke Roland k*t-hendel :[> )
Het klavier is voor mij gewoon het van het, niet te licht zoals de meeste synthklavieren en ook niet te zwaar zoals de klavieren op een digitale piano.
Je kan er inderdaad serieus een lap opgeven en dan nog blijven die toetsen het doen, mijn ouwe i5s heeft al enkele toetsen die het niet meer doen =( )
En dan hebben we het nog niet eens over het MIDI-gedeelte. Tijdens de aanschaf was ik enkel geinteresseerd in het klavier zelf, maar ik begin nu stilaan ook meer en meer de MIDI-functies te gebruiken.
Misschien niet zo geschikt om de vele parameters van softsynths mee te bedienen want draaiknoppen moet je er niet op zoeken, er zit slechts 1 slider op (wel vrij te assignen).
Vergeet dat batterij-gedoe maar, leuke gimmick maar die zijn zo leeg. Gebruik een adapter.
Had ik al verteld dat ie heeeeel licht is om te dragen?
Ik vind het klavier de belangrijkste eigenschap van zo'n A-3x. En nee, je hoeft echt geen piano-virtuoos te zijn om met het klavier uit de voeten te kunnen. Zelf had ik een leercurve van ... 30 seconden 8D , de tijd die ik nodig had om de juiste aanslagcurve te selecteren.
Dus, wil je 'meer' maar vind je een gewogen klavier te zwaar, dan is dit gewoon wat je moet hebben.

:halleluja

Laatst gewijzigd:
1 minpuntje: de A33 heeft (geloof ik) geen aftertouch. De A37 dacht ik wel. Hij zal wel niet meer dan 200 euro kosten, denk ik.

Inderdaad J-Run vergeten te vermelden hij heeft geen aftertouch,en wat betreft de prijs bij Peter Verspuy staat een 2de handsje voor 399 Euro maar dat is inderdaad wat overdreven.

Origineel geplaatst door J-Run
1 minpuntje: de A33 heeft (geloof ik) geen aftertouch. De A37 dacht ik wel. Hij zal wel niet meer dan 200 euro kosten, denk ik.

De A-37 heeft in ieder geval aftertouch, is trouwens een van z'n sterkste kanten vergeleken met m'n andere synthklavieren.

Origineel geplaatst door Kevin
Inderdaad J-Run vergeten te vermelden hij heeft geen aftertouch,en wat betreft de prijs bij Peter Verspuy staat een 2de handsje voor 399 Euro maar dat is inderdaad wat overdreven.

Is idd vrij veel, de mijne koste nieuw niet veel meer, dus.

Mensen Mensen Echt geen Interesse?????
Een goede ruil sla ik ook niet af! Of LEGALE Software (VST Instrumenten/Effecten)

:gaap: :peukie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back