Studio on the road

FrankJames

Ingeburgerd
hee, Ik heb een vriend die over een jaar internationaal vrachtwagenchauffeur is. En hij wil zijn studiotje(twee monitors,midiboard,computer+flatscreen) meenemen in zijn slaapcabine!
Nu is mijn vraag: Zou je daar een beetje een goed geluid hebben? HIeronder een plaatje van de betreffende cabine, exact dezelfde.

We vinde wel een manier om alle benodighede op de juiste manier te monteren. Maar een laptop zou wel handig zijn in plaats van een grote pc kast.
Heb je een pc nodig of kun je met een laptop ook een dik nummer maken?
denk met ons mee :engel:

deze

Attachments

• cabint.jpg
    cabint.jpg
    53,4 KB · Bekeken: 102
Ah, dus zo wordt middle of the road-muziek gemaakt :dubbel:

Een beetje fatsoenlijke laptop (Core Duo) met lekker veel geheugen (>1GB) doet echt niet onder voor een beetje desktop pc. Een laptop is ook iets minder kwetsbaar dus beter geschikt om mee te reizen.

Vraag eens aan forumlid en mede-trucker Kevin, die heeft de nodige ervaring met gear on-the-road.

Nou heb momenteel ngewoon niets bij..maar dat heeft ook als reden de criminaliteit..zit zelf veel in Zuid-Frankrijk en Marseille is geen zuivere koffie ik vrees gewoon dat ik dan alles kwijt ben..

Oh en ff offtopic...denk er niet te licht over...ga niet meteen die bak verbouwen kan zijn dat je er niet tegen kunt en dan moet je er alles weer uithalen dus rijd eerst eens een paar maanden alvoor je grote dingen gaat doen in/aan de auto.
Veel mensen kunnen er niet tegen of de partner niet (heeeel belangrijk ;) )

m-audio studiobag met daarin een oxygen8 en macbook ;)

:D

Back