programma? Hiphop I J

Ik denk dat het gaat om een product uit de roemruchte "eJay" serie. Ik heb zelf in een grijs verleden rave eJay geprobeerd. 5 Euro bij de intertoys :D. In feite zijn alle eJay's hetzelfde alleen zitten er andere samples in.

Wat je doet zijn verschillende samples slepen in een tijdlijn. Je kon nog wat sleutelen aan panning en volume en ik meen zelfs je eigen sample opnemen.:[

Misschien dat de nieuwere versies wat interessanter zijn geworden. .

Origineel geplaatst door mc_kwok
Ik denk dat het gaat om een product uit de roemruchte "eJay" serie. Ik heb zelf in een grijs verleden rave eJay geprobeerd. 5 Euro bij de intertoys :D. In feite zijn alle eJay's hetzelfde alleen zitten er andere samples in.

Wat je doet zijn verschillende samples slepen in een tijdlijn. Je kon nog wat sleutelen aan panning en volume en ik meen zelfs je eigen sample opnemen.:[

Misschien dat de nieuwere versies wat interessanter zijn geworden. .

Ok, bedankt voor je uitleg!!

soort magix maar dan veel minder uitgebreid.

dus nog iets beperkter...

knappe jongen als je hier lekker in het gehoor liggende hip-hop mee kan maken... daarbij bedoel ik zonder pre-made beats natuurlijk.

bliepbliep

Ik gebruikte Dance eJay, en daar kon ik toch aardig wat dingen mee maken, waar het vooral om gaat denk ik is dat zo'n programma je lekker maakt, je tegen grenzen gaat aanlopen en dan verder gaat kijken.

Origineel geplaatst door MadDonna
waar het vooral om gaat denk ik is dat zo'n programma je lekker maakt, je tegen grenzen gaat aanlopen en dan verder gaat kijken.

mooi gezegd, alhoewel het daar natuurllijk niet om "gaat", het zal niet als hoofd reden hebben dat je na een paar x ejay gebruiken je andere software van een ander bedrijf gaat gebruiken. Alhoewel ze dat wel bereiken.

Hiphop Ejay als sampler, whaha hilarisch. In de laatste dance ejay soms erg vette samples zaten, vaak ook erg goeie vocals en dergelijke, mrja allemaal pre made shit, tja om te gaan gebruiken...

Origineel geplaatst door stevy
mooi gezegd, alhoewel het daar natuurllijk niet om "gaat", het zal niet als hoofd reden hebben dat je na een paar x ejay gebruiken je andere software van een ander bedrijf gaat gebruiken. Alhoewel ze dat wel bereiken.

Hiphop Ejay als sampler, whaha hilarisch. In de laatste dance ejay soms erg vette samples zaten, vaak ook erg goeie vocals en dergelijke, mrja allemaal pre made shit, tja om te gaan gebruiken...

Als je op dat moment niet beter weet, dan is het al een hele ontdekking dat zoiets kan.

Back