Johannes Live!

Cisco

advancedtechnoresearch
Mededeling!>

Ben afgelopen vrijdag naar club "u60311" geweest in Frankfurt!

Ten eerste! Oke! "Duitsland?" Maar Tering! Wat was het daar gezellig en zwaar goed!!! Super sfeer, en rete goede techno! ("Triesto" kennen ze daar niet!")

Johannes Heil Live! Yamaha RS7k, tr-909, virus-c, Oberheim Exp, Allen & Heath xone464. Dat heb ik onder andere gespot! Maar Tjeezuus! Wat liep die gozer te rippen!!! Echt ongelofelijk!
Ben nu absoluut verliefd geworden op die RS7K!

Wil hiermee alleen maar mee zeggen dat als je een echte techno-freak bent, zoals ik! Het zeker de moeite waard is om eens een keer naar de door ons ongewaardeerde buren te gaan! Die gasten weten hoe ze moeten feesten! En ben nog nooit zo vriendelijk ontvangen!!!

:walker:

Johannes Heil roeleert grote tijd !

Ik heb hem afgelopen vrijdag in Maastricht gezien en hij knalde de hele tent uit elkaar !!!

En ja inderdaad... In Duitsland kunnen ze beter beesten dan hier. Niks aggressieve uitsmijters (meestal weigeren ze zelfs de fooi als je naar buiten wilt !!!), niks agressie !!! En ook nog eens lekker doorgaan tot de laatste man dood neervalt !

Was ie ook in Maastricht? Tering wat een druk baasje!!!

Zeker weten!

Ben deze zomer 2 keer wezen stappen in Berlijn (Ostgut/Panorama Bar en Sternradio).. echt heel erg vet en zeker de moeite waard!

Wel vaag publiek 8)

Back