• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TE KOOP] Roland TR-808

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
<center>Te koop:
<font size="6">Roland TR-808</font>

Analoge drumcomputer met 16 klanken + accent. Er zijn in totaal 11 sporen, wat betekent dat somige sporen verschillende klanken bevatten. De volgende klanken zijn beschikbaar:
<table><tr><td><font size="2">bass drum</td></tr><tr><td><font size="2">snare drum </td></tr><tr><td><font size="2">low tom / low conga </td></tr><tr><td><font size="2">mid tom / mid conga </td></tr><tr><td><font size="2">high tom / high conga </td></tr><tr><td><font size="2">rim shot / claves </td></tr><tr><td><font size="2">handclap / maracas </td></tr><tr><td><font size="2">cowbell </td></tr><tr><td><font size="2">cymbal (ride) </td></tr><tr><td><font size="2">open hihat </td></tr><tr><td><font size="2">closed hihat </td></tr></table>
All klanken zijn volledig analoog en enorm bruikbaar. De meeste klanken hebben een aantal knoppen waarmee het geluid te beinvloeden is. Alle 11 kanalen hebben hun eigen apparte audio uitgang, er zijn drie trigger uitgangen en er is een overall uitgang. The 808 kan gesynchroniseerd worden met Roland's zogenaamde din-sync24.
</center>

Mijne is in goede staat en ik doe hem weg voor 750 euro.

email me

<i>Met dank aan omiel voor de omschrijving</i>

Re: [TE KOOP] Roland TR-808

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
[B<i>Met dank aan omiel voor de omschrijving</i> [/B]

Ik krijg nu toch wel korting?

Heb jij er dan nog eentje nodig? Email maar. :)

Ik heb nog zes dagen.. Dus tim...
En nee, ik heb er geen twee. :( Maar geld, geld, geld...

Zo, verkocht...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back