gratis win95 sequencer?

Synthesist

Getoetst lid
Op mijn slaapkamer ligt een windows95 laptop nutteloos te zijn, maar soms bedenk ik ineens een melodietje terwijl ik in bed lig en dan is het eigenlijk wel fijn als ik die even kan opslaan... weet iemand hier een simpel programmatje voor dat op windows 95 werkt? Het gaat om een pentium120 met 16mb ram (hell yeah wat een ding) en de muis is niet wat 'ie geweest is dus als het ook nog een programma'tje is dat voornamelijk met het toetsenbord werkt, maak je me helemaal blij

:koffie: eigenlijk hoor ik op dit moment te slapen..

rebirth? is gratis en volgens mij heb ik het kunnen draaien op een pentium 200 dus zal 120 ook wel kunnen

sndrec32.exe kun je het ff influiten/zingen of cubase lite (is volgens mij gratis) voor wat meer sequencing achtig iets.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door anoniempje
rebirth? is gratis en volgens mij heb ik het kunnen draaien op een pentium 200 dus zal 120 ook wel kunnen
idd kan op p1.Maar is dit wat tie bedoelde.? je kan er geen melodie in spelen .tenminste.

Nee maar als je die 303tjes een beetje leert uitvogelen kan je er heel snel een melodietje hebben staan ?

Maar ik kan me voorstellen dat als je een melodietje in je hoofd hebt en je gaat die invoeren in een 303tje dat je de melodie al wel kwijt bent als je halverwege bent, memorecorder :) denk dat je zoiezo zo,n ding moet hebben, ik krijg altijd de leukste melodietjes als ik op de fiets zit of loop etc die ben ik eenmaal in de studio al lang kwijt

Origineel geplaatst door 6 trak
midi sequencers heeft ie nog weinig aan aangezien hij in zijn nest wil laptoppen... ;)

:confused: Hij vraagt naar een programma om een melodietje in te kloppen op een windows 95 bak... Zo'n programma noem ik OF een midi sequencer/pattern sequencer OF een score-editor.
En waar hij dat inklopt is niet relevant...

Origineel geplaatst door Slipperman
:confused: Hij vraagt naar een programma om een melodietje in te kloppen op een windows 95 bak... Zo'n programma noem ik OF een midi sequencer/pattern sequencer OF een score-editor.
En waar hij dat inklopt is niet relevant...
een sequencer is maar een sequencer... waar haalt ie z'n sounds dan vandaan? :eureka:

Back