check m'n review van de ARP Pro Soloist op Bluesynths!

Stage73

elektromechanisch lid
Ben nog niet zo lang actief hier (wel op Harmony Central, sinds 2001) maar wil toch alvast een beetje reclame maken :D Heb een review over mijn Pro Soloist geschreven voor www.bluesynths.com. Check de plaatjes en de mp3 demos! Ben zeer open voor op en aanmerkingen, aanvullingen, giften, dankbetuigingen, dreigementen,....

Tegelijkertijd ter introductie van mezelf: Trotse eigenaar van (in volgorde van verliefdheid & gebruik)

Fender Rhodes (+Fender Bassman50)
Nord Electro
Yamaha CP70B
ARP ProSoloist
Nord Micromodular
en de Casio VL-Tone. Dadada!

Ben een die-hard midiloze speler, en de muziek is aardig in de jaren 70 blijven steken haha, funk, fusion en jazz, da's mijn ding, en heb me tegenwoording ook op meer typische 'liedje-liedje' dingen gestort, dus met teksten en minder [censuur :D] solos. Check de mp3s op www.soundclick.com/jointfunkture. Probeer altijd allerlei vrienden voor mijn muzikale karretje te spannen, dus je hoort niet alleen synths en epianos, maar ook gitaar, zang, cello,.... Veel duitse mensen trouwens, want ik woon inmiddels 3 jaar in Berlijn.

opnamespul:
Pentium 3 500 (ugh..wellicht nog het meest vintage van al m'n equipment!)
Tascam US122 (ok! boven verwachting..)
TC m300
Yamaha MG12/4
Behringer Truth

groeten,

Roald

Ik zou heel graag al die reviews willen lezen, maar ik neem aan dat ik me dan eerst lid moet maken van Bluesynth? Kan 't ook zonder lidmaatschap?

Origineel geplaatst door Meizo
Ik zou heel graag al die reviews willen lezen, maar ik neem aan dat ik me dan eerst lid moet maken van Bluesynth? Kan 't ook zonder lidmaatschap?

Kost niets hoor....even een naam + wachtwoord verzinnen en klaar is Kees. Er staan inderdaad wel aardige synthreviews op die site.

Helaas niet. Ik snap het nut ervan ook niet zo, ik kan je alleen zeggen dat ik geen enkele vorm van spam of andere ellende voor m'n kiezen heb gekregen. En...dathet de moeite waard is! Qua soundfiles en foto's alleen al, vind je geen betere resource online.

Ja te gek, ik ben erin! Leuk, mooie pics etc! :{ Idd, het kost geen moeite. Ik heb alleen nooit zin om me overal zomaar aan te melden, maar dit is wel okee.

Ben zelf ook lid, nu maar wachten totdat hij weer posters heeft. Deze heb ik al van hem

Hey Roald, echt een klasse review hoor! :okdan:
Prima leesbaar qua stijl en inhoud, mooie foto's en de demo's zijn echt van Bluesynths niveau - of misschien soms wel hoger...
(het gepingel van Theo wordt af-en-toe wat abstract ;))

Kortom, deze review heeft weer het beruchte Bluesynths effect op me... HEBBEN HEBBEN HEBBENNNN! :D

Origineel geplaatst door Eraser127
Ben zelf ook lid, nu maar wachten totdat hij weer posters heeft. Deze heb ik al van hem

Lijkt die van mij wel...

toffe demo s , lekker warm en romig die arp :mexico:

Goeie review trouwens (want daar gaat deze thread natuurlijk over)! Je krijgt echt 'n goede indicatie van de mogelijkheden van 't apparaat. Heerlijke foto's en correct Engels, ook niet onbelangrijk. :okdan:

Ja hoor prima onderhoudende review.

Ik mis allleen de 'before and after' foto's..:D

dank dank!

Eric, dat vind ik ook vreemd, we hebben het speciaal nog besproken. Er zijn nog een paar meer foutjes, heb mailtje gestuurd (zo wordt mijn rhodes bij een mix 'orgel' genoemd...oef!! :D ). Wat ook interessant is, is dat 'ie mijn Duitse text enigszins 'wolliger' heeft gemaakt, wel grappig om te lezen, soms wordt het bijna jolig haha.

voor degenen die de eerste track leuk vonden..die heet in de originele versie 'Atomic poodle' en is dan een stuk langer met meer gesolo en gitaar etcetc--zie m'n soundclick site. Echt live is-ie trouwens niet, alles "multitracked to perfection"

Deze review wakkert de kooplust wel aan.

Die baslijn uit het tweede stukje, is dat ook de Pro Soloist?

Back