Ben nog niet zo lang actief hier (wel op Harmony Central, sinds 2001) maar wil toch alvast een beetje reclame maken
Heb een review over mijn Pro Soloist geschreven voor www.bluesynths.com. Check de plaatjes en de mp3 demos! Ben zeer open voor op en aanmerkingen, aanvullingen, giften, dankbetuigingen, dreigementen,....
Tegelijkertijd ter introductie van mezelf: Trotse eigenaar van (in volgorde van verliefdheid & gebruik)
Fender Rhodes (+Fender Bassman50)
Nord Electro
Yamaha CP70B
ARP ProSoloist
Nord Micromodular
en de Casio VL-Tone. Dadada!
Ben een die-hard midiloze speler, en de muziek is aardig in de jaren 70 blijven steken haha, funk, fusion en jazz, da's mijn ding, en heb me tegenwoording ook op meer typische 'liedje-liedje' dingen gestort, dus met teksten en minder [censuur
] solos. Check de mp3s op www.soundclick.com/jointfunkture. Probeer altijd allerlei vrienden voor mijn muzikale karretje te spannen, dus je hoort niet alleen synths en epianos, maar ook gitaar, zang, cello,.... Veel duitse mensen trouwens, want ik woon inmiddels 3 jaar in Berlijn.
opnamespul:
Pentium 3 500 (ugh..wellicht nog het meest vintage van al m'n equipment!)
Tascam US122 (ok! boven verwachting..)
TC m300
Yamaha MG12/4
Behringer Truth
groeten,
Roald
Heb een review over mijn Pro Soloist geschreven voor www.bluesynths.com. Check de plaatjes en de mp3 demos! Ben zeer open voor op en aanmerkingen, aanvullingen, giften, dankbetuigingen, dreigementen,....Tegelijkertijd ter introductie van mezelf: Trotse eigenaar van (in volgorde van verliefdheid & gebruik)
Fender Rhodes (+Fender Bassman50)
Nord Electro
Yamaha CP70B
ARP ProSoloist
Nord Micromodular
en de Casio VL-Tone. Dadada!
Ben een die-hard midiloze speler, en de muziek is aardig in de jaren 70 blijven steken haha, funk, fusion en jazz, da's mijn ding, en heb me tegenwoording ook op meer typische 'liedje-liedje' dingen gestort, dus met teksten en minder [censuur
] solos. Check de mp3s op www.soundclick.com/jointfunkture. Probeer altijd allerlei vrienden voor mijn muzikale karretje te spannen, dus je hoort niet alleen synths en epianos, maar ook gitaar, zang, cello,.... Veel duitse mensen trouwens, want ik woon inmiddels 3 jaar in Berlijn. opnamespul:
Pentium 3 500 (ugh..wellicht nog het meest vintage van al m'n equipment!)
Tascam US122 (ok! boven verwachting..)
TC m300
Yamaha MG12/4
Behringer Truth
groeten,
Roald
Idd, het kost geen moeite. Ik heb alleen nooit zin om me overal zomaar aan te melden, maar dit is wel okee.
)