• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

philip rees c16,yamaha e1005,SY77,elka x902

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Te koop:#Philip Rees c16 midifaderbox..info op de website van philip rees...75 euro
#Yamaha E1005 analoog delay in goede staat....100 euro
#Yamaha SY77 in mooie staat,diskdrive moet ander snaartje,ik ben ermee bezig.Werkt verder perfect,met manuals etc..liefst ruilen voor een ander midiklavier of een analoge synth met midi...richtprijs 250 euro..comboruil ook mogelijk..
#Elka X902 orgel/synth/stringbak..opknapper,synthgeeelte werkt en klinkt erg mooi(elka prosoloist 505),de stringsectie is gelijk aan de elka rhapsody,met hammond type orgel met drawbars ook ingebouwd..de strings en het orgel werken niet,het is een bakbeest..ruilen voor iets leuks..wat de gek er voor geeft..:okdan:

..

..

e1005 waarschijnlijk weg,anders hier vermelding..
Sy77 hou ik denk ik toch maar,best een lekker klavier..
C16...75 euro...junos,jx en microwave,matrix 1000,kan ie allemaal..:okdan:
Elka voor de knutselaar....:koffie:

..

..

SY 77 wil ik evt. wel inruilen voor een jx8p of een jx10 in goede staat.

:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back