Even voorstellen

norskyan

Piano player
Ik zal me even voorstellen,

Mijn naam is Christiaan, ik ben 24 en ik woon in het noorden van Nederland in de buurt van Winschoten. Naast m'n studie ben ik veel met muziek bezig. Ik heb 3 jaar keyboard, 5 jaar piano en 5 jaar kerkorgel gespeelt en het laatste ook als organist. Nu ik daarmee gestopt ben wilde ik toch eens wat anders.

Van een goede vriend van mij, eh heeeeele goede vriend 8) heb ik nu al een paar dagen een Korg Karma staan en ik ben er nu eigenlijk al stapel verliefd op. Heb me nooit eerder in synthsizers verdiept en ik vind dit echt helemaal het einde. Ik ben onder andere gek op de Enigma-achtige combi's. Dus ik weet niet of ik die nieuwe cd nog ga kopen volgend jaar (www.enigmamusic.com - heeft btw ook een leuk studiootje daar).

Op internet zocht ik dus naar een Nederlandstalige site waar ik terecht kan met al m'n vragen. En die zullen er nog wel komen denk ik.

van harte welkom ! laat de vragen maar komen :)

jep! hartelijk welkom!

Op dit hele kleine stukje internet waar je de grootste lol zult hebben!

Haha, nog een Karma liefhebber. Als ik thuis ben ('als' :o: ) dan moet ik toch altijd even dat schatje inschakelen en gewoon wat pingelen. Altijd leuke, spannende en nieuwe veranderingen. 't Is bijna instant-music my friend.

Alleen, zo'n berg handleidingen :[> ,

En natuurlijk welkom hier

Back