[Chillout] Organix - Moodswings

Sfeer is fantastisch. Een ding wel, dat ik de kick ff een stuk te "ruig" vind in deze track, hij komt daardoor ook te ver naar voren, tis een beetje de doorn in t oog van deze track imo, t verpest voor mijn gevoel best een boel. Maarja das slechts een mening. Er zitten erg leuke stukjes tussen leuk hoor!

Lekkere track. Als ik er heel gefocussed naar zou luisteren zou de track na enige tijd wel gaan vervelen, maar voor ietwat meer op de achtergrond is het lekker om naar te luisteren! Zit verder overigens goed in elkaar, mooie trage opbouw, toch nog genoeg variatie. Sounds zijn goed gekozen, algehele sound is mooi open. Doet me denken aan de sfeer op Cafe del Mar vol. 11.

He lekker, dat klinkt helemaal niet verkeerd! Doet me denken aan Pitch Black, van die psychedelische electronische dub...
Mooie afwisseling in sferen en geluiden en die dikke bas is erg lekker :)

:okdan:

Origineel geplaatst door stevy
Sfeer is fantastisch. Een ding wel, dat ik de kick ff een stuk te "ruig" vind in deze track, hij komt daardoor ook te ver naar voren, tis een beetje de doorn in t oog van deze track imo, t verpest voor mijn gevoel best een boel. Maarja das slechts een mening. Er zitten erg leuke stukjes tussen leuk hoor!

Inderdaad, de bassdrum is iets te hard. Zou ik gewoon een hiphop bassdrum voor pakken, snare vindt ik dan ook weer iets te lief en nep klinken.
Piano die er bij 3:12 inkomt kan wel iets harde imo, of mss vervangen door een rhodes achtige sound?
Voor de rest een aardige track, lekker rustig maar zoals gezegd stoort die bassdrum wel erg.

lekker hoor...

mooi nummertje, ja... die kick een beetje indammen...pianootje is ook vrij zacht

(ik typ terwijl ik luister)

't Begin boeit me gelijk.
De kick is wel lekker.

De boel komt rustig op gang, maar je voelt dat er meer komt.
En dat gevoel wordt beloont.

De piano is idd veel te zacht. Opschroeven die boel, want 't klinkt lekker.
Dan moet je dat echoënde stem-sampletje misschien wel wat zachter doen.

Ben het ook eens met RipSaw dat 't wellicht na een paar keer gaat vervelen.

Als je bij 4:30 op 't 4x4 bassdrum patroon gaat, is het geluid iets te vet.

Leuke track, die boeiender wordt als je de piano wat opschroeft.
Dan heb ik namelijk na 5 minuten nog iets interessants om naar de luisteren, want 't begint dan redelijk te 'kabbelen'.

thnx voor de reacties!
De kick is wel iets te hard ja, de sound van de kick ben ik zelf tevreden mee dus die laat ik zo

Die stem sample, tja
Het was begonnen als een grapje deze track, vol met samples van foute negers die foute dingen zeiden
Dus het een en ander moet er nog wel uit ^_^

Goed spul joh, zal vannavond ff op de monitoren lusteren zit nu op het werk maar klinkt zeker lekker, :mega:

Back