• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

3 x analoge mono-racksynth met kwaaltjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Aangeboden;

Doepfer MS404
Spectral Audio ProTone
Spectral Audio Neptune

3 Analoge monofone racksynths met kuren.

ms404.jpg

De MS404 heeft een kapotte vco, hij tracked alle kanten op en lijkt meer op een glitch-osc.
Je kan hem wel als CV/Gate interface gebruiken of als externe filterbak, VCF is nog prima.

Prijs 50 euro

Spectral%20Audio%20-%20ProTone.gif

De Protone heeft problemen met de OSC scaling, kwam ik achter door hem over 4octaven te tunen. Hij verloopt ongeveer een halve noot over 3 octaven, voor de rest goed. (Kwestie van keytracking/scaling aftstellen intern?)
Ook deze heeft externe input en kan je ook als cv/gate interface dienen voor bijv een MC202

Prijs 150 euro

neptune.jpg

De Neptune (gouden versie)heeft een wat minder ernstig probleem, de OSC2 tune knop is een beetje brakkig waardoor hij geen goed contact meer maakt met de osc2, hij werkt wel, maar afstellen gaat moeilijker dan normaal. Ook deze heeft externe audioinput en kan ook als cv/gate interface dienen. Deze werkt voor de rest gewoon oke.

Prijs 175 euro.

Als iemand ze alledrie wilt hebben om te fixen/benden of wat dan ook 325 euro.

Ik vermoed dat een persoon met wat ervaring met analoge synths repareren en wat soldeerkunsten deze bakjes weer 100% kan laten werken. Dus soldeerhelden; sla je slag :D Ik ben daarvoor te onhandig en te lui...

De MS404 is binnen 10 min al gereserveerd, wow

Ok de MS-404 is verkocht. :halleluja

De andere 2 synths nu bij elkaar voor 300 euro..:eureka:

Ook de laatste 2 rakkers zijn verkocht.

Bedankt jongens, ze hebben mij jarensynthplezier gegeven, maar eens moet je afscheid nemen......=(

Kan dus op :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back