Goedkope spullen in opruiming feedback!

Ik heb die MAM ADX1 besteld en gereserveerd :okdan:
Hij was 349euro en kostte nu 149euro maar omdat de adapter er niet meer bijzat kreeg ik hem voor 125euro

WTF Ik ga morgen avond naar FEEDBACK :okdan: :D

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
ik volgende week

heb toch niks beters te doen dan in de chat hangen

Ik heb die MAM ADX1 besteld en gereserveerd :okdan:
Hij was 349euro en kostte nu 149euro maar omdat de adapter er niet meer bijzat kreeg ik hem voor 125euro

ik was pas bij feedback en daar zeiden ze dat dat ding kapot was en zonder adapter. en daarom niet verkocht werd.

de adx1 was trouwens bij musicstorekoeln 105 euro op het laatst, stapels en stapels.

Die in Rotterdam is weg, i.i.g. :)

Ik verklaar nader:

Tja je zit htuis, ziet wat goedkoops en denk, Sjit! Die wil ik al best lang hebben. Belt feedback.Rot. op en reserveerd voor een Zaterdag om op te halen. Zit thuis te bedenken hoe je een auto gaat regelen (niet in bezit) En dan bel je voor een auto om te lenen en blijk er al 1 in dezelfde middag beschikbaar te zijn (goede vrienden heb ik :okdan: ) Tja dan maak je daar maar gebruik van. Rij je in 40min naar rotterdam hebben ze hem keurig voor je klaar liggen zonder doos.
Zonder doos??? maar dat wilde ik niet. Dus verkoper zoekt doos. Verkoper vind doos met adapter en boekje enzo Ik al helemaal blij. Adapter erin, kontakt kapot. Beetje wikke met adapter: Mam aan/uit/aan/uit/aan/uit.
Kopen voor afgesproken prijs. Terug naar Gorinchem. 1 drup tin en Whallaa een zeer tevreden SF'r :D :D :D

Uit blijschap een joint gerookt en tik daardoor nu dit :confused:

Rij je in 40min naar rotterdam [/SIZE]

van gorinchem?
had de chauffeur vooraf zeker ook al wat gerookt? ;)

Origineel geplaatst door Leo
van gorinchem?
had de chauffeur vooraf zeker ook al wat gerookt? ;)

Hij had niet vermeld wat voor auto hij meekreeg...

Attachments

• lumber_car.jpg
    lumber_car.jpg
    93,7 KB · Bekeken: 125
hèhèhè

dat is wel de best verpakte adx1 die ik ooit gezien heb.

:okdan:

:okdan:

ok dan mooie deal :) mam adx is echt wel relax!

Het lijkt mij dat de meeste prijzen niet zo heel erg afwijken van de gangbare prijzen. Niet duur, maar ook niet supergoedkoop.

leuk en aardig allemaal..

maar om die verhaaltjes om een product heen te lullen mogen ze toch wel een ander persoon in huren..;

Jomox AiR Base 99
De dikste analoge house klanken haal je natuurlijk uit een TR 909... NOT!!! Airbase 99 overtreft hem ruimschoots, harder dan te hard. Zet je 909, 808 en 606 maar voorgoed in het museum want met dit drumwonder heb je je drumbase echt voor elkaar!

kansloos gewoon :dubbel:

De airbase is wél vet maar inderdaad om het nou zó scherp te stellen gaat een beetje ver.
Ik heb eentje gehad en het is echt een monster van een drumdoos. Teveel beperkingen qua programmeren helaas.

-C-

Origineel geplaatst door C738
Teveel beperkingen qua programmeren helaas.
-C-

jij of de airbase? ;)

de omschrijvingen in de folder zijn duidelijk gericht op een bepaald deel van de markt.

Origineel geplaatst door Leo
jij of de airbase? ;)

Beide! 8o)

Ik, omdat ik geen zin heb aan uren parameter kiezen en value knopje draaien, en de airbase omdat ie op deze manier niet toegankelijk is!

Maarrrrrrr!!! Ik heb nu een BCR2000 en die kun je óók gebruiken als programmer, kwestie van alle parameters instellen op de BCR! De airbase is te tweaken met midi CC#'s.

-C-

Ik ontvang een dezer dagen ook weer een AiRBase. Zelf vind ik het tweaken met behulp van de pc-editor Softbase wel relax. :) C738 heeft er overigens gelijk in dat het editen via de AiRBase zelf niks is, een beetje twee uren aan een leme draaiknop lopen prutsen schiet gewoon niet op. :erm:

Back