Hanz
Anonieme Analogist
Komt er dan nooit een eind aan de opruiming alhier? Nee, nog niet!
Ik heb hier nog, voor de echte liefhebber:
-Korg KPR-77 analoog drumdoosje. Korg's tegenhanger van de TR-606, met de herkenbare Bobby Orlando sound.
Compleet met (niet originele) adapter en fout (wel origineel) lederen draagtasje - ook te gebruiken als stringtanga.
Klinkt dus zo!
-Korg KMS-30 synchronizer. Universele MIDI <-> DIN SYNC 24 / KORG SYNC-48 <-> Tape Synchronizer
Er zijn niet veel doosjes waarmee je een Korg KPR kan syncen aan MIDI, en tegelijkertijd ook nog, bijv. een Roland TR, maar deze kan het. Een superhandig ding om van alles te syncen, en je komt 'm niet vaak tegen.
Een DIN SYNC kabeltje doe ik erbij.
-Soundmaster SR-88. Goed klinkende kloon van de Boss DR-55.
Recentelijk gefixt en voorzien van een clock-input door een forumlid.
Klinkt zo!
-Roland R-5. Kleinere versie van de beroemde R-8 rhythm composer.
Uitgebreide drumsequencer en bruikbare sounds.
Met 16 touch-sensitive pads, die ieder aan een eigen midi kanaal toe te wijzen zijn (handig!)
Compleet met adapter en manual.
Alle apparaten zijn goed werkend en zien er gewoon netjes uit.
De hele stapel verkoop ik liefst in 1 keer.
Ik vraag er in dat geval het schappelijke bedrag van 250 euro voor, afhalen in Alphen aan den Rijn.
Versturen liever niet, bij elkaar is het toch nog een behoorlijke stapel gear, namelijk.
Ik heb hier nog, voor de echte liefhebber:
-Korg KPR-77 analoog drumdoosje. Korg's tegenhanger van de TR-606, met de herkenbare Bobby Orlando sound.
Compleet met (niet originele) adapter en fout (wel origineel) lederen draagtasje - ook te gebruiken als stringtanga.
Klinkt dus zo!
-Korg KMS-30 synchronizer. Universele MIDI <-> DIN SYNC 24 / KORG SYNC-48 <-> Tape Synchronizer
Er zijn niet veel doosjes waarmee je een Korg KPR kan syncen aan MIDI, en tegelijkertijd ook nog, bijv. een Roland TR, maar deze kan het. Een superhandig ding om van alles te syncen, en je komt 'm niet vaak tegen.
Een DIN SYNC kabeltje doe ik erbij.
-Soundmaster SR-88. Goed klinkende kloon van de Boss DR-55.
Recentelijk gefixt en voorzien van een clock-input door een forumlid.
Klinkt zo!
-Roland R-5. Kleinere versie van de beroemde R-8 rhythm composer.
Uitgebreide drumsequencer en bruikbare sounds.
Met 16 touch-sensitive pads, die ieder aan een eigen midi kanaal toe te wijzen zijn (handig!)
Compleet met adapter en manual.
Alle apparaten zijn goed werkend en zien er gewoon netjes uit.
De hele stapel verkoop ik liefst in 1 keer.
Ik vraag er in dat geval het schappelijke bedrag van 250 euro voor, afhalen in Alphen aan den Rijn.
Versturen liever niet, bij elkaar is het toch nog een behoorlijke stapel gear, namelijk.
Laatst gewijzigd: