Synclavier II Digital Synthesizer

VlEen

Ouwe rot
Zie je niet vaak, de hele mikmak erbij:)

syn1.jpg

Ebay worldwide

Een Synclavier is altijd leuk, maar deze ziet er wel afgeragd uit. Volgens de verkoper is de werking onbekend en sommige kabels ontbreken. ALS je hem aan de praat krijgt en voor een leuke prijs, heb je natuurlijk wel een Synclavier in huis en niet iedereen kan dat zeggen.

Absoluut een collectorsitem! Jammer idd dat de interface kabels er niet bij zitten en hopen dat ie het doet! Zoniet dan heb echt een probleem=(

als het in nederland was wilde ik hem wel... Een van de meest complexe en diepgaande synthesizers ooit gemaakt met een geluid wat geen andere bak kan evenaren...

gewoon kijken of ik em aan de praat kan krijgen. Als het lukt heb je voor weinig een synclavier. Dat die optisch minder is naja goed dat neem ik wel voor lief...

Echter, nu ik eens goed naar de fotos kijk. De ORK is zwart? Had het idee dat deze of van hout was en in de latere versie wel zwart maar uitgebreider en met 88 gewogen toetsen? (ORK is het keyboard)
Ligt het aan mij of is het houtwerk van het keyboard verwijderd?

[EDIT] Ze hebben hem gewoon zwart geschilderd. Naja optisch is het niet zo'n mooie al vind ik dat het merendeel van de flightcases en de computer etc. er nog gewoon goed uitzien (op het stof na, maar goed stof heb je gewoon altijd wel)

Dit is een standaard synclavier keyboard, de kabels kan jezelf wel maken. Er zijn veel problemen met de synclavier II (niet erg betrouwbaar), en er is een grote kans dat een aantal kaarten kapot zijn. Indien je er een wilt hebben kan je beter via Synhouse er een kopen (rond de 5000 USD). En hij past op je slaapkamer....

Deze Synclavier gaat al voor de 3e of 4e keer van eigenaar via Ebay.
Dat er geen kabels bij zitten is puur omndat die kapot is en jij hem niet kan testen als je hem ophaal.

Origineel geplaatst door mono-poly
Deze Synclavier gaat al voor de 3e of 4e keer van eigenaar via Ebay.
Dat er geen kabels bij zitten is puur omndat die kapot is en jij hem niet kan testen als je hem ophaal.

Klinkt best aannemelijk... Wel jammer. ZIjn erg mooie systemen. Wat nog werkt vandaag de dag werkt nog volledig... Ze worden nog steeds de ruimte in geschoten.

Dit is een synclavier II en de echte betrouwbare zijn de synclavier I. Je ziet op het plaatje de Main Unit (processor en fm kaarten). Daarnaast een backup unit en de sample optie bovenop, de floppy drive bovenop. De twee boxen ernaast zijn mij onbekend. Het is een zeer complete synclavier II, alleen de kabels en vervoerskosten naar Nederland zijn een groot probleem. Intern zal de bedrading ook moeten worden vervangen...

Ik heb geen synclavier II, ik heb alleen een synclavier I. De extra boxen zijn de synthesizer expansion, dit zullen de kaarten zijn voor sample player of extra FM kaarten.

Back