gezocht: Akai VX-600,AX-73,AX-60,AX-80

Status
Please reply by conversation.
ax 80 display

Attachments

• ax80-03-p180-04.jpg
    ax80-03-p180-04.jpg
    9,4 KB · Bekeken: 74
Erg mooie synth, ik heb er zelfs mijn AX-73 voor verkocht! (ik geloof zelfs aan fjoesz?). Die ledbars zijn juist het mooiste , jammer dat ze bij deze defect zijn. De Akai VX-600 zou ik ook nog wel eens willen proberen...

Origineel geplaatst door Putzi
Erg mooie synth, ik heb er zelfs mijn AX-73 voor verkocht! (ik geloof zelfs aan fjoesz?). Die ledbars zijn juist het mooiste , jammer dat ze bij deze defect zijn. De Akai VX-600 zou ik ook nog wel eens willen proberen...

Ja die VX600 ziet er ook jammie uit:{ lekker compact. Verder klinken de spec's ook goed. Maar kan er verder weinig over vinden.

Tot nu toe niks dan lof voor deze reeks Akai synth's. Niet te duur, lekker geluid, gebouwd als een tank (op de Akai van musiqmaniax na dan;))

hopla

ja dacht t wel putzi. eindhoven toch?

ik heb er nu de vx600 van divi bij!

gerolen voor de ion

maar die vx is echt gaaf

dus ik verkoop mn ax73.. iemand?

ax en vx 600

ax en vx 600

huh en ook de ax80 viesuh mazelaar
kwestie van snel reagereren ,...dus cash klaar hebben liggen
[en niet bang zijn voor probleemsynths ...!]
de ax80 had toich kuren / opstart problemen ,..battery bentff kwijt fjoesh

kijk dit is wel mooi om te zien ofter veel verschil tussen de ax en vx zit tsja ander chips geen matrix wel ook erg uitgebreidt 4 env & 3 lfos voor de axie

en uhhh [de vx heeft geen displays hehe]

:Z laat maar demos horen en die ax73 tsja ik w8 wel op een axie60/80:halleluja

Origineel geplaatst door fjoesz
hopla

ja dacht t wel putzi. eindhoven toch?

ik heb er nu de vx600 van divi bij!

gerolen voor de ion

maar die vx is echt gaaf

dus ik verkoop mn ax73.. iemand?

Ha, je bent me net voor. Eind deze week wilde ik Divi mailen om hem te kopen. Ach ja, er komt wel weer een volgende kans. Vertel eens, klinkt de vx600 een beetje zoals de AX73? Ik moet zeggen dat ik het geluid van de AX73 erg mooi vond, maar het was moeilijk om het goed in een mix te krijgen (kan aan mijn eigen kwaliteiten liggen).

Status
Please reply by conversation.
Back