• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TKA: Yamaha UX256 midi interface USB

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

LeonMols

Lang lid
Te koop aangeboden wegens overcompleet:

Yamaha UX 256 midi interface, inclusief originele verpakking, manual, usb kabel en net-adapter.

Yamaha-UX256.jpg

Opmerking: NIET geschikt voor gebruik met Clavia (Micro) Modular

6 x midi in/out + 2 x to host (dus als je multiport to-host devices hebt heb je er nog maximaal 2 x 5 midi in/out bij)

geschikt voor Mac (zegt men, heb 't nooit geprobeerd) en PC (Windhoos 98, 2000, XP)

Ik had gedacht er ongeveer € 100 voor te vangen (excl eventuele verzendkosten)

O ja, overcompleet omdat ik zelf nog een ux256 heb, plus een Um880, dus ik heb midi kanaaltjes zat...

is deze te vergelijken met een Midiman Midisport 4x4 (qua opties)
want ik ben van plan die te gaan kopen, maar deze ziet er ook wel ok uit...

Anders hou ik me wel aanbevolen

groeten,

paul aka octagen

Origineel geplaatst door Octagen
is deze te vergelijken met een Midiman Midisport 4x4 (qua opties)
want ik ben van plan die te gaan kopen, maar deze ziet er ook wel ok uit...

Geen idee eigenlijk, ik ken de Midiman niet.

Leon

nou nog even een vraag..

kan je zo'n ding ook gebruiken als zegmaar midi-out voor je pc? (of ben ik nu echt dom?) dus dat je computer midi uitstuurt via die port en dan naar je synths?

want mijn audigy midi werkt dus voor geen meter en daarom wil ik er vervanging voor..

thnx

paul

Hij is te vergelijken met de midiman alleen heeft deze meer midi poorten zeg maar.

En heeft meer bv host-to-host

als je van plan was de duurdere midi man te kopen, heb je aan de Yamaha een koopje.

eeeeeh Leon wat was het ook al weer 10% van de verkoopprijs?? ;)
kun je storten op Postbank 4994959

Origineel geplaatst door bambamstudio
eeeeeh Leon wat was het ook al weer 10% van de verkoopprijs?? ;)
kun je storten op Postbank 4994959

Ik dacht dat we 7.8% afgesproken hadden >:| dat was toch de provisie ???? :peukie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back