Wie heeft er in godsnaam een 6.400 stemmige sampler nodig?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tja, dit vroeg ik me gisteren in m'n slaap af. Vlak daarvoor een stukje gelezen over Hans Zimmer in de SoS van deze maand. De man scheen 3 maal 10 gigasamplers te hebben van 160 stemmen en 32 uitgangen elk. Heftig gefrustreerd over watvoor muziek je daarmee zou moeten maken zonder dat het een onhoorbare brei wordt kwam daar nog een schepje bovenop:

Ene Klaus Badelt, die de muziek zou hebben verzorgt voor K-19 The Widowmaker, heeft 40 Gigasamplers :confused:

Waar de :fuckoff: heeft iemand nou 40 Giga's voor nodig, iemand vertel het me voor ik m'n hoofd breek...

Komt er nog eens bij dat ze slijmerige k*tmuziek maken ook nog.

Misschien krijgen ze wel een ontzettende harde p**m*l als ze zoveel Gigasamplers gebruiken.

Je kunt er wel een symfonisch orkest mee nadoen tot in de puntjes dat wel.

Ok, ze zijn denk ik een van de belangrijkere filmmuziek producers dus orkest zal er wel in voorkomen, maar 40 samplers zul je daar toch niet voor nodig hebben. Ik zou zelf niet eens eentje volkrijgen denk ik :S

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is wellicht, omdat ze dus filmmuziek maken, dat ze ook voor complete films werken. Dus, niet alleen de muziek, maar ook elk ieder ander geluidje in de film verzorgen. In feite een complete film afmixen. Maar of je daar idd. zovéél samplers voor nodig hebt?

´t I s maar een ideetje!?

Eric

inderdaad... dat soort dingen vraag ik me dus ook altijd af..
wat moet je in godsnaam met een 64 of erger nog.. 128 stemmige synth ?? wel is ge;probeerd om 64 noten aan te slaan ??
klinkt goed he??..

ik snap hem ook niet...

als ie niet multitimbraal is heeft dat idd weinig zin...

maar goed misschien willen die film mensen wel een voetbal stadion samplen met 6400 mics?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back