arp axxe

Beetje prijzig, 300 komt meer in de buurt. Let op of de sliders soepel lopen en breng 'm naar St. Eric voor een upgrade !

het is zeker wat!!!
maar niet 400 euro waard...
300, 350 in mooie en goede toestand.

Thoma okaze is een winkel met 3 filialen in asse, antwerpen en gent volgens mij.

maar ze zijn duur en vragen te veel... prophet600 voor 750 euro arp pro DGX voor bijna 500...
het is net te veel vind ik.
maar goed een axxe is echt een verrijking , heel strak en heeeel diep

hmmm... axxe is een leuk ding inderdaad, heel simpel maar wel een fijne klank. maar geen 400 euro waard !

300 - 350 max.

als je een (die) synth graag wil hebben (kopen) waarom zou je dan niet 400
of 375 betalen,de marktwaarde is iets voor handelaren niet synthliefhebers!!

Synths zijn geen Picasso's hoor. Natuurlijk als je heel graag snel een bepaalde synth wilt hebben dan bepaal je zelf wel wat je ervoor wilt betalen, of het nou boven de doorgaans betaalde prijs of niet. Overigens zijn vraagprijzen ook maar suggesties.

tis aleen zo typisch nederland om zoveel mogelijk af te dingen
en wee je gebeente als je er iets teveel voor betaald
(er zijn natuurlijk wel grenzen)

nou ja... stel... je ziet 2 dezelfde sytnhs te koop, zelfde staat... de een is 100 euro goedkoper dan de andere... dan ga je toch voor die goedkopere ? of ben ik nou gek ?

zo zeldzaam is de axxe niet.

wel altijd onderhoud nodig..

wel altijd onderhoud nodig..

en verder prachtig geluid maar brak afgewerkt,ook doordat ze al 30 jaar oud zijn..
Let op de faders,die zijn erg moeilijk te krijgen en lastig schoon te maken.
Vaak zijn ze roestig van binnen,vooral de contacten van de cv/gate in en uit..
Om die reden is een axxe in mijn ogen vaak max. 200 euro waard.Als ie helemaal ok is met goedwerkende faders en de rest mag ie wel 300-400 kosten..:biertje: :mexico:

I have seen that axxe, The condition is poor for the money.
Sorry for posting in English but I had to tell everyone.

Back