Emu Emulator 2+ met interresante fotos

Slipperman

Rooibosje iemand?
Op marktplaats:
http://koopjes.marktplaats.nl/muzie...ynzNLFwzyw//g9oMkQTR14N3x8Nrzja&df=1&p=1&fta=

Opzich geen raar apparaat, niet echt bijzonder vaak te koop aangeboden ofzo. Maar wat mij wel erg opviel waren de fotos. Ik zie een linndrum, 909, mellotron, denk een m ini moog?
Vraag me af wie dit is die dit te koop aan bied? Volgens mij een bekende van het forum? Zijn de fotos uberhaupt echt of gewoon van internet gehaald?

Iig, Emu Emulator2+ voor 750 euro.

Ja, die Zomnius is lid van dit forum. Volgens mij is enkel de laatste foto met de Linn & 909 origineel van hem.

Bemerk dat het om een upgraded versie gaat: de tweede floppy drive is vervangen door een 3.5" versie.
Misschien minder vintage, maar toch wel handig gezien de quasi onbeschikbaarheid van nieuwe grote flops dezer dagen...

Prijs is wel eerlijk denk ik - voor de mijne heb ik minder betaald maar die heeft twee 5.25 drives, een LCD zonder backlight en een RS422 poort die het niet meer doet. Mmmm... misschien vervang ik hem wel :-)

...

...

ik heb er weinig verstand van maar volgens mij is die bak echt dik! jami lindell doet ook met zoon emulator (aleen de 3 geloof ik) zijn liveset en die rockt echt hard!

ik dacht max/msp...iets met een laptop in ieder geval

left-hook-smudge-face.jpg

laptop wie kan er wat van maken wat er op draait?

hmz...

hmz...

ik heb hem nou 2x live gezien en toen had ie toch echt 2x een emulator bij....

jamie lidell is een hardcore super-collider gebruiker :D

z'n vorige project heette dan ook 'super_collider' ;)

Origineel geplaatst door ez`
jamie lidell is een hardcore super-collider gebruiker :D

z'n vorige project heette dan ook 'super_collider' ;)

O ja... kijk hier hier dan maar eens even naar :D :D

Back