Ik gebruik een RME HDSP9652. Lekker hoor zoveel ADAT-poorten. Maar nu wil ik ook de SPDIF-poort gaan gebruiken. En wel om een signaal in AES/EBU-formaat door te jagen.
Ik heb volgens mij alles goed gedaan: Uit mijn outboard gear gaat een AES-EBU kabel naar een Neutrik impedantie converter die AES/EBU omzet naar SPDIF. De Neutrik boxjes hebben BNC uit dus daar zit nog een klein verloopje (BNC->RCA). Van daaruit gaat er een SPDIF-kabel naar de breakout kabel van de HDSP9652.
In de settings van de HDSP9652 heb ik SPDIF In op coaxial staan en SPDIF out op Professional.
Volgens mij staat alles goed. Maar wat ik ook doe: geen signaal!!
Iemand nog tips? Ervaring met SPDIF I/O vanuit de HDSP-kaart? Anything?
:confused:
Ik heb volgens mij alles goed gedaan: Uit mijn outboard gear gaat een AES-EBU kabel naar een Neutrik impedantie converter die AES/EBU omzet naar SPDIF. De Neutrik boxjes hebben BNC uit dus daar zit nog een klein verloopje (BNC->RCA). Van daaruit gaat er een SPDIF-kabel naar de breakout kabel van de HDSP9652.
In de settings van de HDSP9652 heb ik SPDIF In op coaxial staan en SPDIF out op Professional.
Volgens mij staat alles goed. Maar wat ik ook doe: geen signaal!!
Iemand nog tips? Ervaring met SPDIF I/O vanuit de HDSP-kaart? Anything?
:confused:
Ik denk dat meer RME hdsp 9652 users hier wat meekunnen, scheelt ieder keer in de handleiding zoeken.