NI Pro 53 vraagje... :)

marninx

Ingeburgerd
Ik heb een vraagje over pro 53, ik gebruik hem in fl studio maar ik kan met de generators geen automation maken omdat hij gewoon geen generators aangeeft :S En om nu steeds alles te recorden, heeft iemand hier een oplossing voor??

Alvast bedankt.!

PS: Check 6 september mijn eerst vinyl release ;) Marninx pres. Ecco - Intuition / Sunrise (Incl. Martin Roth remix)
Sunrise al gedraaid door Armin van Buuren in ASOT.

Volgens mij gebruik je de DXi versie (met een witte rand eromheen), je moet de VSTi versie hebben....

Even verder kijken in je lijst met plugins, kijken of ie ook tussen de VSTi plugins staat?:)

thnxz ik zal is kijken, maar volgens mij gebruik ik toch gewoon de vsti versie en niet de DXI. Doet hij het bij jouw wel dan??

Ja hij hoort het gewoon te doen, mits je de VSTi versie hebt.

Als hij 'NI Pro-53' heet heb je geloof ik de DXi versie te pakken, de VSTi versie staat in de plugin lijst als 'Pro-53', dus zonder 'NI' ervoor.

Dat zijn kleine details, maar daardoor denk ik dat jij nu de DXi versie gebruikt ipv de VSTi, daarom vroeg ik of je er een witte rand omheen hebt zitten, dat heeft de DXi versie namelijk alleen.;)

Back