Kan het niet laten...

:dubbel:

ik zie trouwens net dat bij het begin van het tweede octaaf de juiste letters er gewoonweg boven staan :D

hahahah netjes hoor! ik denk wel dat dat keyboard door iedere producer gebruikt wordt vanwege zijn unieke sounds

De noten die er op staan kloppen niet,hij begint telkens met een b in plaats van een c :confused:

Origineel geplaatst door rustig
De noten die er op staan kloppen niet,hij begint telkens met een b in plaats van een c :confused:

Hij had misschien een transpose functie opstaan... :D

Op het moment dat je vinger op een toets staat dan kun je niet lezen welke noot het is, je dikke vinger ligt er immers boven, het is heel simpel en dus logisch dat je dan op de toets rechts er naar kunt zien op welke toets je vinger ligt.

:D

Origineel geplaatst door FrankH
Op het moment dat je vinger op een toets staat dan kun je niet lezen welke noot het is, je dikke vinger ligt er immers boven, het is heel simpel en dus logisch dat je dan op de toets rechts er naar kunt zien op welke toets je vinger ligt.

:D

Oohhh ...nee.... maar dan is het volkomen logisch :duivels:

Origineel geplaatst door rustig
Oohhh ...nee.... maar dan is het volkomen logisch :duivels:

En het mooie is, er zijn maarliefst twee uitzonderingen die deze regel bevestigen.
  • 1. De onderste toets geeft de letter van de virtuele-niet-aanwezige toets.
    2. De bovenste toets mist de aanduiding aan de rechter kant, maar dit is natuurlijk met opzet gedaan.

Man wat zit ik vandaag slap te l*llen... :bekdicht:

Back