KRK Rockit RP8 ZZounds

Novocain

Ingeburgerd
De veel gewilde monitors.

http://www.zzounds.com/item--KRKRP8

Dollars omgerekend naar euros maakt:

249.00 USD United States Dollars = 193.257 EUR

Is dat niet een mooi prijsje? Ik heb begrepen dat er geen shipping kosten zijn. Wie heeft al eerder bij Zzounds.com besteld? Geen problemen?

2 RP8's voor nog geen 400 EUR? Doen?

novo

Re: KRK Rockit RP8 ZZounds

Origineel geplaatst door Novocain
De veel gewilde monitors.

http://www.zzounds.com/item--KRKRP8

Dollars omgerekend naar euros maakt:

249.00 USD United States Dollars = 193.257 EUR

Is dat niet een mooi prijsje? Ik heb begrepen dat er geen shipping kosten zijn. Wie heeft al eerder bij Zzounds.com besteld? Geen problemen?

2 RP8's voor nog geen 400 EUR? Doen?

novo

kben ook vanplan om deze speakers te kopen. Dit is idd een zeer mooie prijs, MAAR (gevonden op de site onder FAQ):

Shipping Destinations
We ship only within the 50 United States. We do not ship to P.O. boxes, Canada, Mexico, or to U.S. territories such as Guam, Puerto Rico, and the Virgin Islands. We do ship to APOs and FPOs at our normal low ground shipping rates, though oversized items may be ineligible. We do ship to Alaska and Hawaii, but ground service is not available to those states.

We absolutely cannot change a shipping address on an order after it has shipped. If the order is returned because it couldn't be received at the listed shipping address, we can accept the return but no refund will be given on the shipping charges.

De beste prijs die ik vond in Europa was op www.orbit.be, zelfs nog goedkoper dan Thomann. In Belgiƫ EN Nederland worden deze ook nog eens gratis geleverd!

Edit: Zelf heb ik goede ervaringen met Orbit.

Laatst gewijzigd:
Toptip

Toptip

Origineel geplaatst door Novocain
Ja klopt en New-line, same thing.
Maar keer twee is dat dus 600 ipv 400 euris. Tel uit je winst.

Voordat je je winst gaat uittellen had je beter eerst even de zoekmachine hier kunnen raadplegen. De briljante ontdekking 'in Amerika goedkoper' komt nml. zo ongeveer elke week voorbij hier.

Voor het gemak vergeet je de douanekosten, invoerrechten, 19% btw... die je hier moet betalen.

En de shipping vanuit USA naar Nederland gratis? Op de zzounds site staat onder meer dit:

Shipping Destinations: We ship only within the 50 United States.

Re: Toptip

Re: Toptip

Origineel geplaatst door grandaddy
Voordat je je winst gaat uittellen had je beter eerst even de zoekmachine hier kunnen raadplegen. De briljante ontdekking 'in Amerika goedkoper' komt nml. zo ongeveer elke week voorbij hier.

Voor het gemak vergeet je de douanekosten, invoerrechten, 19% btw... die je hier moet betalen.

En de shipping vanuit USA naar Nederland gratis? Op de zzounds site staat onder meer dit:

Shipping Destinations: We ship only within the 50 United States.

Dan maar die 600,- bij feedback :)

Ik wou net zeggen, die zijn volgens mij het goedkoopste, zelfs in vergelijk met Amerika na alle taxes en transportkosten.

Vergelijkbare discussies

Back