Gezocht: sound-on-sound magazines voor feb 2005

Status
Please reply by conversation.

ontwerper

Raadselachtig lid
Hi,

Ik ben op zoek naar sound-on-sounds voor feb 2005.
Na Feb 2005 ben ik aardig bij :)
Voor Feb 2005 heb ik er ook wel een paar maar niet compleet.

Wie wil zijn oude voorraad kwijt?

Computer music mag ook, daar heb ik nauwelijks wat van, maar dan liever van "recentere" datum.
Ongeveer vanaf 2004 tot heden :)

Je kunt overwegen een online abonnement te nemen, is niet zo heel duur. Dan kun je in het complete (?) archief van SOS neuzen.

Ik heb er een heleboel, en lezen doe ik ze niet meer. Wat wil je er verder voor geven en hoe komen ze bij jou?

Klopt maar online abo (esub) is voor de nieuwste sound-on-sound uitgaven, de oudere uitgaven zijn zonder abo toegankelijk (de reviews in ieder geval). Maar een 'echte' magazine heeft mijn voorkeur; leest prettiger.

Origineel geplaatst door Herbert
Je kunt overwegen een online abonnement te nemen, is niet zo heel duur. Dan kun je in het complete (?) archief van SOS neuzen.

mm, ik heb zo'n abo en kan heel ver terug reviews vinden hoor. Heeft me al heel wat aardige weetjes opgeleverd. En wat ik echt interessant vind print ik uit.

Sorry, las je antwoord niet goed. Maar wat ik wilde aangeven is dat volgens mij de complete content (incl. columns, interviews, studio rescues, achtergronden enz enz) online vindbaar is met een esub. Ik ben er in ieder geval wel onder de indruk van hun dienstverlening en kijk er regelmatig op.

Wat ik geregeld doe is een review via de SOS site opzoeken en daarna het juiste blad er bij pakken....
Ik heb al een paar PB gekregen van mensen die mij hun oude Sos bladen gunnen, cool!

Status
Please reply by conversation.
Back